شعر امام خمینی باید برای نسل امروز تفسیر شود

فت فتو/کرمان انجمن ترانه کرمان به مناسبت بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد محفل ادبی “در رثای خورشید” به همت انجمن ترانه کرمان دل عالم، کانون شاعران آیینی کرمان برگزار شد. در این مراسم که جمعی از هنرمندان و شعرای کرمان حضور داشتند ابتدا سید علی منصوریان با بیان اینکه شعر حضرت امام دارای […]

فت فتو/کرمان انجمن ترانه کرمان به مناسبت بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد محفل ادبی “در رثای خورشید” به همت انجمن ترانه کرمان دل عالم، کانون شاعران آیینی کرمان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از هنرمندان و شعرای کرمان حضور داشتند ابتدا سید علی منصوریان با بیان اینکه شعر حضرت امام دارای لایه های مختلف عرفانی و فرهنگی و سیاسی گفت: امیدوارم جلساتی در آینده تشکیل شود که در آن بتوان به تفسیر و توضیح اشعار حضرت امام خمینی(ره) خصوصا برای نسل جدید پرداخت.

وی اظهار کرد: امام خمینی به مباحث فرهنگی  و خصوصا شعر بسیار اعتقاد داشتند و قدرت  و نفوذ قلم و فرهنگ را از همه قدرتها بالاتر می دانستند.

در ادامه این نشست مدعوین به شعر خوانی در رثای امام (ره) پرداختند.

اجرای این نشست نیز بر عهده عبدالرحیم عبدالکریمی دبیر انجمن ترانه کرمان بود که در فواصل مختلف اشعار شعرای مطرح کشور را در سوگ رهبر کبیر انقلاب قرائت کرد.

انتهای پیام




شعر امام خمینی باید برای نسل امروز تفسیر شود

منبع: ایـسنا
? شعر امام خمینی باید برای نسل امروز تفسیر شود