ششمین جشنواره ملی موسیقی برگزار می‌شود | اخبار استان کرمان

ششمین جشنواره موسیقی امیرجاهد شهریورماه سال جاری با حضور ده‌ها گروه و صدها هنرمند در شاخه‌های مختلف موسیقی ایرانی در برج آزادی تهران برگزار می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مهدی مساح بیدگلی با اشاره به روند شکل‌گیری جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد گفت: از سراسر کشور هنرمندان آثار خود را به دبیرخانه‌های […]



ششمین جشنواره موسیقی امیرجاهد شهریورماه سال جاری با حضور ده‌ها گروه و صدها هنرمند در شاخه‌های مختلف موسیقی ایرانی در برج آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مهدی مساح بیدگلی با اشاره به روند شکل‌گیری جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد گفت: از سراسر کشور هنرمندان آثار خود را به دبیرخانه‌های جشنواره که امسال ششمین دوره خود را سپری می‌کند ارسال کرده و قرار است این عزیزان در نیمه دوم شهریورماه در برج آزادی تهران به رقابت بپردازند.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی موسیقی در مورد تاریخچه جشنواره گفت: این جشنواره همزمان با همکاری خانه موزه با خانه موسیقی ایران در سال ۱۳۹۴ شکل گرفت و یکی از ده‌ها طرح حوزه موسیقی فیمابین این دو نهاد بوده که خوشبختانه تاکنون با موفقیت و تأثیرات به‌سزایی انجام شده است.

وی افزود: اولین دوره این جشنواره مختص استان تهران برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شد و از دومین سال برگزاری آن تصمیم بر آن شد که به‌صورت سراسری و ملی برگزار گردد. از ویژگی‌های این جشنواره آن است که محدودیتی در حضور سازهای مختلف و ژانرهای موسیقی نداشته و هنرمندان در هر رده سنی نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و طبق رده سنی خود، توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

بیدگلی در مورد مهلت ثبت‌نام توضیح داد: با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام این دوره از جشنواره، یک بار تمدید شده بود و رقابت دعوت‌شدگان به مرحله نهایی می‌بایست در شهریور ماه صورت پذیرد، امکان تمدید مجدد نبوده و آخرین مهلت برای ارسال مدارک لازم به دبیرخانه جشنواره، ۳۱ مرداد ماه خواهد بود و اسامی هیئت داوران نیز به‌زودی توسط دبیر هنری جشنواره، استاد حمیدرضا عاطفی، اعلام می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آیین‌نامه و فرم‌های ثبت‌نام را از طریق سایت خانه‌موزه به آدرس دریافت کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م


ششمین جشنواره ملی موسیقی برگزار می‌شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ششمین جشنواره ملی موسیقی برگزار می‌شود