شرکت پشتیبانی مرغ‌های مازاد را خریداری می‌کند

فردای کرمان – گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره‌ی اخباری مبنی بر اینکه مرغ روی دست تولیدکنندگان باقیمانده است،گفت:«از یک ماه گذشته تاکنون تولید مرغ رو به افزایش بوده بنابراین از زمانی که مشکل مازاد مرغ در کشور مطرح شد،شرکت پشتیبانی امور دام کشور از سه روز گذشته عملیات خرید را در چهار […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره‌ی اخباری مبنی بر اینکه مرغ روی دست تولیدکنندگان باقیمانده است،گفت:«از یک ماه گذشته تاکنون تولید مرغ رو به افزایش بوده بنابراین از زمانی که مشکل مازاد مرغ در کشور مطرح شد،شرکت پشتیبانی امور دام کشور از سه روز گذشته عملیات خرید را در چهار استان پرتولید مانند گلستان،گیلان،مازندران و ایلام آغاز کرده است».

محسن سلامی از ابلاغ بخشنامه خرید حمایتی مرغ مازاد از تولیدکنندگان سراسر کشور به ادارات جهاد کشاورزی و ادارات پشتیبانی امور دام استان‌ها خبر داد و افزود:«تولیدکنندگان هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. مرغ مازاد به هر میزان که باشد،شرکت پشتیبانی امور دام کشور این محصول را به قیمت مصوب خریداری می‌کند».

وی ادامه داد:«هر تولیدکننده‌ای که تصور می‌کند نمی‌تواند مرغ تولیدی خود را در بازار به فروش برساند با مراجعه به اداره کل پشتیبانی استان خود و طبق روال سنوات گذشته،مرغ تولیدی او با نرخ‌های مصوب خریداری خواهد شد».

به گزارش فردای کرمان به نقل از فت فتو سراسری،سلامی ۱۹ فروردین‌ماه با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای تحویل‌گیری و خرید مرغ مازاد تولید داخل نداریم،گفت:«نرخ مصوب برای هر کیلوگرم مرغ ۳۰ هزار تومان و برای نژاد آرین ۳۳ هزار و ۳۶۰ تومان تعیین شده است و تولیدکنندگان می‌توانند با این نرخ‌ها تولیدات خود را تحویل ادارات کل پشتیبانی استان بدهند».

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه وضعیت ذخایر گوشت مرغ کشور تکمیل است،گفت:»وقتی مرغ داخلی با مازاد تولید روبهروست به این معناست که ذخایر ما اشباع است و مشکلی در خصوص ذخایر محصولات پروتئینی در شرکت پشتیبانی امور دام نداریم».

به گفته‌ی وی،از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۰ تاکنون نیز برای تنظیم بازار گوشت مرغ،بیش از ۵۰ هزار تن مرغ منجمد به بازار سراسر کشور با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان عرضه شده است.




شرکت پشتیبانی مرغ‌های مازاد را خریداری می‌کند

منبع:خبر کرمان
?
شرکت پشتیبانی مرغ‌های مازاد را خریداری می‌کند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی