شرکت در انتخابات رأی به نظام جمهوری اسلامی

امام جمعه موقت جیرفت گفت: مساله مهم در انتخابات مشارکت حداکثری است و در واقع رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روح‌الله اکبری‌نیا در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش‌رو داریم، آن مواردی که […]



امام جمعه موقت جیرفت گفت: مساله مهم در انتخابات مشارکت حداکثری است و در واقع رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روح‌الله اکبری‌نیا در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش‌رو داریم، آن مواردی که مهم است و ملاک اصلی انتخابات و انتخاب مردم عزیز ما است و همچنین کلام مقام معظم رهبری نیز است را بنده به اختصار خدمت شما عرض می‌کنم، مسئله اول مشارکت حداکثری و هرچه بیش‌تر مردم در انتخابات است که این مشارکت حداکثری به نفع نظام است و در واقع رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تجدید عهد و میثاق با امامین انقلاب است، تأکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، مسئله مشارکت حداکثری اولین و مهم تمرین مسئله در بحث انتخابات است.
 
امام جمعه موقت جیرفت با تأکید بر سخن مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «پشتیبان این نظام مردم هستند» افزود: این مشارکت حداکثری نیاز‌مند تقویت ملی، اعتماد ملی و اقتدار ملی است.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری‌نیا اظهار کرد: شرکت در انتخابات تأکید بر ادامه راه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی از جمله شهید سردار سلیمانی، شهید آیت‌الله بهشتی، شهید رجایی و همچنین شهید جمهور آیت‌الله رئیسی است.
 
وی اذعان کرد: مسئله دوم در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب اصلح است، تمام کسانی را که شورای نگهبان تأیید صلاحیت کرده همگی اصلح هستند و ما باید اصلح‌ترین را از بین آنان انتخاب کنیم.
 
امام جمعه موقت جیرفت با تأکید بر موضوع کسی که می‌خواهد به جای شهید جمهور بیاید کار سختی در پیش‌رو دارد، مطرح کرد: یکی از شاخص‌های رئیس جمهور فقید ما از کلام مقام معظم رهبری خستگی ناپذیر بودن است، در واقع شاخص جدیدی در خدمت به مردم و نظام قرار داد.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری‌نیا خاطرنشان کرد: شاخص‌ دیگر شهید جمهور از کلام مقام معظم رهبری این است که از فرصت‌ها شامل مسائل خارجی و سفرها به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کرد و به مردم احترام می‌گذاشت.
 
وی تصریح کرد: امید دادن به مردم، اعتقاد به جوانان کشور، احترام به همکاران و مدیران دولتی نیز از جمله شاخص‌های شهید خدمت والامقام آیت‌الله رئیسی از کلام امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه موقت جیرفت تاکید کرد: ازجمله مسائلی که کاندیدها باید در اهدافشان قرار بدهند احترام به مردم است، باید بگذارند مردم انتقاد کنند و انتقادپذیر باشند و همچنین در مسائل مختلف مخصوصاً خارجی رئیس جمهور باید صف‌بندی داشته باشد، نسبت به دشمنان اسلام سریع موضع بگیرد.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری‌نیا در پایان بیان کرد: در کلام رهبری است که کاندیدها به یکدیگر تهمت نزنند، حاشیه درست نکنند و برنامه‌های خودشان را بازگو کنند تا که مردم به برنامه رأی بدهند، امروزه وظیفه‌ همه است که مردم را با خوبی به حضور در انتخابات دعوت کنند.
 
منبع: دقیانوس
انتهای خبر/ فلاح 


شرکت در انتخابات رأی به نظام جمهوری اسلامی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شرکت در انتخابات رأی به نظام جمهوری اسلامی