شرکت در انتخابات امری ضروری است

دانش‌‌آموز رأی اولی کوهبنانی گفت: شرکت در انتخابات امری ضروری است. محمدعلی محمدحسنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص شرکت در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات امری ضروری است.     وی بیان کرد: هر برگ رأی من و شما مانند تیری است که به قلب دشمنان نظام و جمهوری […]



دانش‌‌آموز رأی اولی کوهبنانی گفت: شرکت در انتخابات امری ضروری است.

محمدعلی محمدحسنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص شرکت در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات امری ضروری است.

 
 
وی بیان کرد: هر برگ رأی من و شما مانند تیری است که به قلب دشمنان نظام و جمهوری اسلامی شلیک می‌شود.
 
وی اظهار کرد: همه باهم در روز انتخابات شرکت می‌کنیم تا دشمنان این نظام ناکام بمانند.
 
محمدحسنی افزود: امروزه بعضی شبکه‌های معاند مردم را به شرکت نکردن در انتخابات ترغیب می‌کنند که در جواب این‌گونه افراد سخن کلام مقام معظم رهبری که فرمودند: شاید بعضاً افرادی در داخل با انتخابات و نظام جمهوری اسلامی مشکل داشته باشند ولی با اقتدار و امنیت کشور مشکلی ندارند را  بیان می‌کنم.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر رأی ندهیم شانس خود را برای تغییر از دست داده‌ایم، شرکت نکردن در انتخابات به این منظور است که حق رأی خود را به دیگران داده‌ایم تا برای من و کشورم تصمیم بگیرند.
 
محمدعلی محمدحسنی بیان کرد: باحضور در انتخابات به دشمنان این نظام و انقلاب می‌فهمانیم که ذره‌ای از خون شهدایمان پایمال نخواهیم شد.
 
وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات امری ضروری است و در انتخابات شرکت می‌کنیم چراکه دشمنان شهید سلیمانی گفته‌اند، رأی ندهید.
 
انتهای خبر/ کوهبنانی


شرکت در انتخابات امری ضروری است

منبع:آرمـان
? شرکت در انتخابات امری ضروری است