شروع خوب مس کرمان با علی سامره

تیم فوتبال مس کرمان و سونگون در حالی دوشنبه در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند که کرمانی‌ها با دَبِل نیمه دوم خود، پیروز پیکار مس‌های جام آزادگان نام گرفتند. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از  نذیر کرمان، دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و سونگون از […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155


تیم فوتبال مس کرمان و سونگون در حالی دوشنبه در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند که کرمانی‌ها با دَبِل نیمه دوم خود، پیروز پیکار مس‌های جام آزادگان نام گرفتند.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از  نذیر کرمان، دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و سونگون از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر دوشنبه در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

نیمه نخست این بازی نیز با نتیجه بدون گل خاتمه یافت اما کرمانی‌ها در نیمه دوم با گل‌های دقیقه ۶۷ سعید خردمند و دقیقه ۹۲ علیرضا رحمتی سه امتیاز حساس این مسابقه را به دست آوردند تا جایی از همین آغاز کار در رده‌های بالای جدول جام آزادگان برای خودشان دست و پا کنند.

دومین برد کرمانی‌ها از سومین تقابل رسمی با مس سونگون

دیدار تیم‌های فوتبال هم‌نام مس کرمان و سونگون همچنین تکرار بازی هفته پایانی فصل گذشته جام آزادگان هم بود که شاگردان علی سامره موفق شدند با این پیروزی، دومین برد خود از سه تقابل رسمی این ۲ تیم را به نفع خود ثبت کنند.

۲ بازی گذشته این تیم‌ها در فصل گذشته جام آزادگان برگزار شد، جایی که کرمانی‌ها یکبار در کرمان به پیروزی رسیدند و بازی دیگر این تیم‌ها در تبریز نیز با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت و خشایار زبرجد در هر ۲ بازی برای مس کرمان گلزنی کرده بود.

حواشی بازی

یکی از حواشی جالب توجه در این بازی تایید نشدن ورزشگاه آیت الله شهید رییسی شهر کرمان بود لذا تیم های فوتبال مس کرمان و سونگون نخستین بازی فصل خود را در ورزشگاه شهید باهنر برگزار کردند.

ورزشگاهی که باوجود اینکه میزبان بازی‌های مهم استان کرمان است اما از چمن رضایت بخشی برخوردار نبود و بنظر می رسد که این ورزشگاه باوجود ساخت ورزشگاه جدید تاسیس شهید رییسی چند ماه به حال خود رها شده و مراقبتی از آن نشده است.

یکی دیگر از حواشی این بازی حضور تماشاگرانی از شهرستان های استان کرمان به ویژه جنوب بود که هواداران خواستار جذب استعدادهای سایر مناطق این استان بودند.

ترکیب تیم‌های مس کرمان و مس سونگون

شاگردان علی سامره در تیم فوتبال مس کرمان برای این بازی ایمان صادقی، محمد ابراهیم رضازاده، امیرحسین بهزادی، مجید بهروزی، فرزاد جعفری، مرتضی آقاخان، محمد قاسمی‌نژاد، سعید خردمند، وحید نامداری، امیرحسین عسکری و امیرحسین کریمی بودند.

یاران محمد نصرتی در تیم فوتبال مس سونگون نیز میلاد فراهانی، محمدعلی صفیا، آزاد جعفرزاده، علی ملایی، روح‌الله صفویان پور، رضا پورمهدی، رضا آقابابایی، حسین فلاحیان، میرمهدی قریشی و محمد مسلمی‌پور از ابتدای مسابقه به میدان رفتند.

داور در دقیقه ۹۰ تعویض شد

شاهین یزدانی در حالی روز گذشته از سوی کمیته داوران به عنوان داور بازی مس کرمان و مس سونگون در هفته نخست لیگ دسته یک کشور معرفی شده بود که باوجود مشکلات ایجاد شده برای سفر این داور به کرمان، علی سام قضاوت این بازی را برعهده گرفت.

این داور شیرازی در شرایطی ششمین قضاوت خود را برای کرمانی ها انجام داد که کمک داورهای این بازی علی شیرمردی و هارون چوپانزاده بودند و امیرحسین یزدانی نیز به عنوان داور چهارم امور قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت ۱۹ روز سه شنبه هفته آینده در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک کشور میهمان صنعت نفت آبادان است اما مس سونگون از ساعت ۱۸ همین روز میزبان شهرراز شیراز خواهد بود.


شروع خوب مس کرمان با علی سامره

منبع:یـزدان کـرمان
? شروع خوب مس کرمان با علی سامره