شرق کرمان میزبان خیزش گرد و خاک خواهد بود/ پیش بینی وقوع طوفان در برخی محورهای مواصلاتی استان

فهیمه راستی کارشناس هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه از روز جمعه در مناطق شرقی استان وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت، گفت: وقوع طوفان شن و گرد و خاک در محورهای مواصلانی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. فهیمه راستی […]

فهیمه راستی کارشناس هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه از روز جمعه در مناطق شرقی استان وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت، گفت: وقوع طوفان شن و گرد و خاک در محورهای مواصلانی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش بینی می شود.

فهیمه راستی در گفتگو با فت فتو؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان گفت: امروز و فردا در نیمه جنوبی استان شاهد افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر خواهیم بود و در اکثر مناطق استان نیز پدیده غالب وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی استان کرمان ادامه داد: از روز جمعه در مناطق شرقی استان، فهرج، ریگان، بم، نرماشیر وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت و در مناطق زهکلوت، کهنوج، فاریاب و کهنوج کاهش دید افقی به دلیل وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک را داریم.

وی ابراز کرد: وقوع طوفان شن و گرد و خاک در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش بینی می شود.

راستی خاطر نشان کرد: از نظر دمایی، افزایش دما را در سطح استان پیش بینی می شود و امروز حداکثر دما در کرمان به ۳۸ درجه می رسد همچنین روز گذشته گرمترین نقطه استان شهداد با دمای ۴۹ درجه و لاله زار با دمای سیزده درجه خنک ترین منطقه استان بوده است.

انتهای پیام/م




شرق کرمان میزبان خیزش گرد و خاک خواهد بود/ پیش بینی وقوع طوفان در برخی محورهای مواصلاتی استان

منبع:آرمـان
? شرق کرمان میزبان خیزش گرد و خاک خواهد بود/ پیش بینی وقوع طوفان در برخی محورهای مواصلاتی استان