شرایط ریلی و هوایی برای انتقال زائران کرمانی به اربعین فراهم است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در بازدید از موکب ماهان با قدردانی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی موکب و خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین، گفت: شهرداری کرمان که سال گذشته در مرز ریمدان خدمات‌دهی می‌کرد، امسال به کمک موکب ماهان آمده و ظرفیت‌های خود را برای […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در بازدید از موکب ماهان با قدردانی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی موکب و خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین، گفت: شهرداری کرمان که سال گذشته در مرز ریمدان خدمات‌دهی می‌کرد، امسال به کمک موکب ماهان آمده و ظرفیت‌های خود را برای زوار پاکستانی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه موکب ماهان برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی در ستاد عتبات ثبت شده، هیئت امنا و ساختار مشخص دارد و حمایت‌ها از آن صورت می‌گیرد، افزود: نیمی از زائران پیاده‌روی اربعین امسال با خودروهای شخصی به مرزها عزیمت کردند و این مسئله بار ناوگان حمل و نقل عمومی را کمتر می‌کند. تمهیدات لازم برای حمل و نقل ریلی و هوایی زائران کرمانی اربعین نیز دیده شده است و برای حجم بالای زائران در زمان برگشت نیز تدابیر در حال انجام است.

استاندار کرمان در خصوص پیاده‌روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: در هر شهر فقط یک مسیر برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین مشخص شده است که در شهر کرمان مسیر کرمان به حرم مطهر امام‌زاده حسین(ع) جوپار خواهد بود. 

در این بازدید استاندار کرمان، زیرساخت‌های موکب ماهان و خدمات‌دهی به زائران از جمله اسکان، پذیرایی، آبرسانی، سوخت خودروها، حمل و نقل و بهداشت موکب را مورد بررسی قرار داد و هماهنگی‌ها برای ارائه مناسبت خدمات انجام شد. 

انتهای پیام


شرایط ریلی و هوایی برای انتقال زائران کرمانی به اربعین فراهم است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? شرایط ریلی و هوایی برای انتقال زائران کرمانی به اربعین فراهم است