شرایط تیم فوتبال شهرداری بم خطرناک است

فت فتو/کرمان مهدی جهانشاهی گفت: با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ در حال برگزاری است شرایط تیم شهرداری بم در جدول رقابتی مناسب نیست و خطر این تیم را تهدید می‌کند. رییس هیئت فوتبال استان کرمان بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری بم یکی از تیم های  ریشه دار در استان است و در لیگ های […]

فت فتو/کرمان مهدی جهانشاهی گفت: با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ در حال برگزاری است شرایط تیم شهرداری بم در جدول رقابتی مناسب نیست و خطر این تیم را تهدید می‌کند.

رییس هیئت فوتبال استان کرمان بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری بم یکی از تیم های  ریشه دار در استان است و در لیگ های کشوری حضور داشته وچند سال است در لیگ دسته دوم کشور در منطقه شرق استان برند است.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته های پایانی  لیگ در حال برگزاری است شرایط تیم در جدول رقابتی مناسبی نیست وخطر صعود این تیم را تهدید می کند و باید در هفته های باقی مانده رقابت را به  نفع خودش رقم بزندتا در لیگ ماندگار شود.
جهانشاهی لازمه برای هر بازی کن شرایط بیرونی تقویت  تیم شرط روانی  رامهم  دانست و افزود: شرایط بیرونی وتقویت روانی  تیم بسیار مهم است که باید توجه شودو همچنین مسائل فنی  حمایت های بیرون وتقویت روانی تیم باید در نظر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با فرماندار ورییس شورای شهر مدیر عامل تیم شهردار ی ورئیس اداره ورزش و جوانان  در دفتر فرماندار داشتیم حمایت همه جانبه درتیم در دستور کار قرار گرفت تا شرایط به نحوی باشد تیم در لیگ ماندگار شود.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تیم هم اکنون در پایین جدول قرار دارد و شرایط خیلی مناسبی ندارد ومتاسفانه ۵ امتیاز تا رسیدن به نقطه مطلوب و باقی ماندن در لیگ تفاوت دارد.
وی ریشه اختلاف در تیم را تغییر مدیریت ها دانست وافزود: البته همه ما مسیولیت اجتماعی در مقابل  اتفاقات شهری وهر اتفاقی که درجامعه رخ می دهد هستیم و بایدمسئولیت پذیر باشیم و چه در جایگاه حقیقی و حقوقی که داریم وی دلیل این اختلافات را تمرکز نداشتم بین اعضا تیم وچون شهرداری‌ها در هر دورشوراها  و تغییر مدیریت رخ می دهد باعث می  شود تیم که در قبلا توسط اشخاص دیگر بسته شده است در دوره بعد توسط فردی دیگر مدیریت شود و همین امر باعث ضعیف شدن تیم می شود.
وی ادامه داد: در بررسی که انجام شد تیم شهرداری تیم  جوان وخوبی است واین پتانسیل در آن وجود دارد  که از لحاظ فنی وبازی کن بتواند  در لیگ باقی  بماندپس این تیم توجه و فضای پر آرامش نیاز دارد تا بدون هیچ دغدغه ای بتواند بازی کند.
وی به طرح نظام جامع پاشگاه داری اشاره کرد وافزود: طرح نظام جامع پاشگاه دارای که دراوخر سال ۱۳۹۹ شهرداری ها مستثنی کردند از نهادهای که نمی توانند نیم داری کنند چون نهاد غیر دولتی عمومی هستند اجازه دادند که می توانند تیم‌داری کنند.

انتهای پیام




شرایط تیم فوتبال شهرداری بم خطرناک است

منبع: ایـسنا
? شرایط تیم فوتبال شهرداری بم خطرناک است