شرایط بیماری کرونا در راور رو به بحران است

مالک اژدری از رو به بحران بودن شرایط کرونا در راور خبر داد. به گزارش “فت فتو”؛ مالک اژدری فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان راور با اعلام رو به بحران بودن شرایط کرونا در راور گفت: عاجزانه از مردم خواهش و تمنا می کنیم از دورهمی های خانوادگی، برگزاری و شرکت درمراسم […]

مالک اژدری از رو به بحران بودن شرایط کرونا در راور خبر داد.

به گزارش “فت فتو”؛ مالک اژدری فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان راور با اعلام رو به بحران بودن شرایط کرونا در راور گفت: عاجزانه از مردم خواهش و تمنا می کنیم از دورهمی های خانوادگی، برگزاری و شرکت درمراسم (ترحیم، عروسی و…) خودداری کنند.

وی بیان کرد: در دو روز گذشته تعداد بستری ها و بیماران بد حال حتی در سنین پائین رو به افزایش است و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی و تغییر رنگ شهرستان ناچار به اجرای محدودیت های بیشتری خواهیم بود.

اژدری از متولدین ۱۳۴۲ به پائین خواست با توجه به شرایط فراهم شده در شهرستان جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مدیر، معاونین، پزشکان و کادر بهداشت و درمان که در ۱۷ ماه گذشته بصورت شبانه روزی و بدون یک روز استراحت و مرخصی در مداوای بیماران همت کردند از مردم خواست برای حمایت و کمک به کادر درمان، پروتکل های بهداشتی(ماسک زدن، فاصله اجتماعی و…) را رعایت کنند.

انتهای پیام/ ک



منبع:آرمان
? شرایط بیماری کرونا در راور رو به بحران است