شبکۀ جمع‌آوری و تصفیه‌خانۀ فاضلاب سیرجان به بهره‌برداری رسید

نذیر کرمان ـ گروه اطلاع‌رسانی:آئین بهره‌برداری از شبکۀ جمع‌آوری و تصفیه‌خانۀ فاضلاب سیرجان که با سرمایه‌گذاری گل‌گهر اجرایی شده است،روز جمعه ۹ تیرماه در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان،توسط دکتر رئیسی به صورت ویدیوکنفرانسی و با حضور وزیر نیرو،مسئولان استان کرمان،شهرستان سیرجان و مدیران منطقه گل‌گهر برگزار شد. مدیرعامل شرکت گل‌گهر در این آئین و […]

نذیر کرمان ـ گروه اطلاع‌رسانی:آئین بهره‌برداری از شبکۀ جمع‌آوری و تصفیه‌خانۀ فاضلاب سیرجان که با سرمایه‌گذاری گل‌گهر اجرایی شده است،روز جمعه ۹ تیرماه در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان،توسط دکتر رئیسی به صورت ویدیوکنفرانسی و با حضور وزیر نیرو،مسئولان استان کرمان،شهرستان سیرجان و مدیران منطقه گل‌گهر برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر در این آئین و در حضور رئیس‌جمهور گفت:«پروژۀ جمع‌آوري و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان با سرمایه‌گذاری گل‌گهر و مشارکت شرکت‌های جهادنصر،سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر،نظم آوران،توسعه عمران و مدیریت منطقه،شهرداری و توسط شرکت کاریز و با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۵۰ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده است».

مهندس ایمان عتیقی افزود:«طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۳۸۸ کیلومتر،ظرفیت تصفیه‌خانه در شبانهروز ۲۶ هزار متر مکعب و میزان پساب نهایی پروژه در مراحل پایانی ۳۰۰ لیتر بر ثانیه است. ضمن اینکه روش تصفیه در این طرح از روش‌ها و تکنولوژی به‌روز دنیاست که از جمله مزایای آن می‌توان به جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی،ارتقا بهداشت عمومی و کمک به صنعت اشاره کرد».

مدیرعامل گل‌گهر ضمن تشکر از همکاری و حمایت مسئولان استان کرمان و شهرستان سیرجان در اجرای این پروژه اظهار کرد:«از مردم شریف سیرجان به خاطر تحمل زحمت‌ها و همراهی دلسوزانه که همواره داشته‌اند،صمیمانه تشکر می‌کنم».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی گل‌گهر،دکتر فداکار استاندار کرمان نیز به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم گفت:«پروژه‌های بزرگی همچون فاضلاب شهری سیرجان،گهرپارک و احداث خط راه‌آهن سیرجان به کرمان که شرکت گل‌گهر در راستای مسئولیت های اجتماعی انجام داده،بسیار ارزشمند است و لازم است سایر شرکت‌های استان،این اقدامات ارزنده را الگوی خود قرار دهند».

ریاست‌جمهور نیز در ادامه این مراسم با اشاره به افتتاح پروژه فاضلاب سیرجان با سرمایه‌گذاری شرکت گل‌گهر گفت:«کاری که شرکت‌های پیشران و فعال در استان کرمان در راستای خدمت به مردم انجام می‌دهند،ارزنده و ماندگار است و لازم است از اقدامات و سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها،به ویژه در حوزه انرژی و فاضلاب شهری تقدیر کنم».

در ادامه این مراسم،با دستور آیت‌الله رئیسی و به صورت ارتباط ویدیوکنفرانسی پروژه فاضلاب سیرجان افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت. / الف




شبکۀ جمع‌آوری و تصفیه‌خانۀ فاضلاب سیرجان به بهره‌برداری رسید

منبع:خبر کرمان
?

شبکۀ جمع‌آوری و تصفیه‌خانۀ فاضلاب سیرجان به بهره‌برداری رسید

:اخبار استان کرمان – اقتصادی