شبکه فرا استانی ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در بم متلاشی شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری و شناسایی عوامل فرا استانی شبکه ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در شهرستان بم خبر داد.  بهنام جعفری زاده امروز ۱۹ مرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اقدام فردی کلاهبردار به فروش […]



نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری و شناسایی عوامل فرا استانی شبکه ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در شهرستان بم خبر داد. 

بهنام جعفری زاده امروز ۱۹ مرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اقدام فردی کلاهبردار به فروش سکه‌های تقلبی طلا (پارسیان) بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد مورد نظر دستگیر شد. 

وی با بیان اینکه پس از دستگیری فرد و انجام تحقیقات تخصصی، صحت گزارش تائید و در دستور کار دادستانی قرار گرفت، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد عامل اصلی این باند یک خانم اهل آذربایجان شرقی است .

دادستان بم با بیان اینکه هویت سه نفر از اعضای دیگر این باند شناسایی و دستور بازداشت آنان صادر شده، عنوان کرد: در این رابطه با هماهنگی بانک مرکزی تمامی حساب‌های متهمان پرونده مسدود شده و یک دستگاه خودرو از اعضای این باند توقیف شده است.

وی گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم به فروش و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در استان‌های مختلف کشور و شهرهای‌های کرمان، رفسنجان و بم اعتراف کرده است. 

جعفری زاده تصریح کرد: طلا فروشی‌ها و مسئولان خرید و فروش سکه‌های طلا توجه داشته باشند که از هر کسی این نوع منسوجات را خریداری نکنند و در صورت خرید مدارک شناسایی را حتما از آنها دریافت کنند.

انتهای پیام 


شبکه فرا استانی ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در بم متلاشی شد

منبع: ایـسنا
? شبکه فرا استانی ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در بم متلاشی شد