شاید خدا خواست و خداحافظی نکردم

شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره اینکه آیا طبق قانون باید از دنیای قهرمانی خداحافظی کند یا خیر، اظهار داشت: قانون می‌گوید یک قهرمان ووشو باید بعد از سن ۴۰ سالگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند و فعلا من دو رقابت دیگر جا دارم، اما طبق این قانون بعد از آن […]



شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره اینکه آیا طبق قانون باید از دنیای قهرمانی خداحافظی کند یا خیر، اظهار داشت: قانون می‌گوید یک قهرمان ووشو باید بعد از سن ۴۰ سالگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند و فعلا من دو رقابت دیگر جا دارم، اما طبق این قانون بعد از آن باید خداحافظی کنم.

وی افزود: تا آخرین رقابتی که در خدمت تیم ملی هستم با تمام توان تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و قهرمان شوم. من با قهرمانی عجین شده ام و می‌خواهم باز هم مدال بگیرم.

بانوی پرافتخار ووشو درخصوص اینکه آیا راهی برای خداحافظی نکردن وجود دارد، گفت: در لیگ بازی می‌کنم، اما شاید برای تیم ملی و رقابت‌های حرفه‌ای کاری از دستم برنیاید. البته خدا را چه دیدید شاید خدا خواست و قانون تغییر کرد و من هم خداحافظی نکردم.

منصوریان تصریح کرد: حرفه‌ای زندگی می‌کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که بعد از ۴۰ سالگی هم بتوانم برای تیم ملی مبارزه کنم. باید منتظر ماند و دید در آینده چه پیش می‌آید.

انتهای پیام/


شاید خدا خواست و خداحافظی نکردم

منبع: بــرنا
? شاید خدا خواست و خداحافظی نکردم