شاهد هولوکاست صهیونیستی علیه مسلمانان در فلسطین هستیم

نذیر کرمان/کرمان نماینده جنبش حماس در ایران گفت: مدعیان هولوکاست جهانی علیه یهود، در فلسطین جنایت می کنند و امروز شاهد هولوکاست صهیونیستی علیه مسلمانان در فلسطین هستیم. خالد قدومی عصر ۲۴ فروردین ماه در ویژه برنامه روز جهانی قدس در گلزار شهدای کرمان با درود به روح شهدای انقلاب و نظام اسلامی و به […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده جنبش حماس در ایران گفت: مدعیان هولوکاست جهانی علیه یهود، در فلسطین جنایت می کنند و امروز شاهد هولوکاست صهیونیستی علیه مسلمانان در فلسطین هستیم.

خالد قدومی عصر ۲۴ فروردین ماه در ویژه برنامه روز جهانی قدس در گلزار شهدای کرمان با درود به روح شهدای انقلاب و نظام اسلامی و به ویژه شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و با ابراز امیدواری از پیروزی از سوی خدا اظهار کرد:  قول می‌دهم پیروزی قدس و فلسطین و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را با چشم خود می بینید و به زودی در قدس جشن می‌گیریم.

وی درباره وضعیت کنونی قدس و مردم فلسطین بیان کرد: امروز شاهد سقوط جنبش‌های صهیونیستی افراط گرا در رژیم اسرائیل هستیم. برخی افراد کابینه نتانیاهو اعتقادی به امن و امان ندارند و یکی از آنها چند روز پیش که به مسجدالاقصی وارد شدند تا حرمت شکنی کنند، با اسلحه شخصی آمد و با این وضعیت، جایی برای مذاکره نمانده است.

قدومی افزود: دو روز قبل در نابلس(روستای بنده) این افراطی ها، با همراهی ۷۰۰۰ شهرک نشین در جنوب نابلس برای یورش علیه ساکنین رفتند و اصحاب رسانه را ضرب و شتم کردند و به این وقاحت رسیده‌اند زیرا پاسخ محکمی از سوی مسلمانان ندیده‌اند.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: اما در روز جهانی قدس که امام خمینی(ره) این سنت حسنه را پی‌ریزی کردند تا مسئله قدس را به جامعه جهانی گوشزد کنند، باید پیام محکمی به آنها بدهیم.

وی اظهار کرد: شاهد هستیم فلسطین تاکنون تنها نبود و مقاومت جنوب لبنان، سوریه، کرانه باختری و … نتیجه داد و دیروز نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد ورود شهرک نشینان به مسجد الاقصی تا پایان ماه مبارک ممنوع است.

قدومی با اشاره به میزان ترس صهیونیست ها تصریح کرد: مبارزه شهید سلیمانی و همرزمانش به ثمر رسیده و البته مردم فلسطین اعلام کردند به دشمن اعتماد نداریم و مبارزه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعتکاف مسجدالاقصی فقط برای عبادت نیست بلکه برای حفاظت مسجد است، اظهار کرد: مردم عادی و نمازگزاران از کرانه باختری و از جاهایی که می توانند برسند، آمده و از فجر تا شب اعتکاف نموده و اجازه نمی دهند شهرک نشینان حرمت مسجدالاقصی را حتک کنند.

نماینده جنبش حماس در ایران در ادامه سخنانش بیان کرد: بحران داخلی جامعه صهیونیستی را دیدیم و اگرچه ارتش می گوید با دولت نتانیاهو موافق نیستم اما حمله کنندگان به مسجد زیر حمایت اینها هستند و در مجموع یهودی ها در مسئله فلسطین اختلاف نظر ندارند.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نتوانستند یهودی را قانع کنند که به فلسطین بیایند حتی نتوانستند نیمی از جمعیت یهودی دنیا را جذب کنند.

قدومی با بیان اینکه موفقیت خوب مقاومت را امروز در هر زمینه ای شاهد هستیم، تصریح کرد: در حوزه دفاعی موشک و پهپاد داریم و جنگنده رژیم صهیونسیتی به فضای غزه می آید و روبه روی آن پهپادهای مقاومت اسلامی و حماس بلند می شود و جنگنده مجبور به ترک فضا می‌شوند.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: در صحنه سیاست و دیپلماسی، روایت خیلی مهم است. اینکه با دنیا چطور صحبت کنیم و چه پیامی می خواهیم بدهیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی می شود و این رژیم امروز بار اخلاقی سنگینی علیه منظومه اخلاقی غربی ها شده است. البته در جرائم فراوان علیه فلسطین، موضع گیری از سوی امریکا نشنیده ایم.

قدومی با بیان اینکه ما مسلمانان خاستگاه امن و امنیت هستیم، گفت: در فلسطین می خواهیم به دنیا بگوییم ۷۴ سال فلسطین اشغال است و تنها سرزمین تحت اشغال در عصر تکنولوژی، فلسطین و تنها اشغالگر این قرن رژیم صهیونیستی است.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به جنایات صهیونیست ها در سرزمین فلسطین از ۷۰ سال قبل تاکنون، بیان کرد: مدعیان هولوکاست جهانی علیه یهود، در فلسطین جنایت می کنند و امروز شاهد هولوکاست صهیونیستی علیه مسلمانان در فلسطین هستیم.

وی تصریح کرد: ما صاحب حق هستیم و تا آخرین قطره خون خود و فرزندانمان می جنگیم تا حقمان را بگیریم. به دنیا می گوییم ما مردم امن هستیم و می توانیم کنار هم امنیت داشته باشیم. ما را کمک کنید و می توانید کارهای کودک کشی رژیم صهیونسیتی را متوقف کنید.

قدومی بیان کرد: دنیا خاموش نیست و می‌بیند و دولت های دنیا باید یک قدم جلو بروند و جنایات جنگی را متوقف کنند وگرنه ما می توانیم متوقف کنیم.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: مقاومت پیشرفت کرده و پهپاد و موشک دارد و در تکنولوژی پیشرفت کرده است. امروز دو راه بیشتر نداریم یا دنیا و سازمان ملل و نیروهای استکبار جرائم صهیونیستی را متوقف کنند یا ما فلسطینیان به مقاومت ادامه می دهیم.

وی تصریح کرد: امروز مقاومت تنها نیست. همبستگی شما و همیاری مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا به صحنه آمده و به زودی انشاءالله فلسطین آزاد می شود.

قدومی اظهار کرد: ما مسلمانان دارای جغرافیای بزرگ، سرمایه خوب، باسواد و توانایی های زیاد هستیم اما متاسفانه برنامه مشترک نداریم. ما وحدت و وحدت می خواهیم تا حداقل شبکه قدرت منطقه ای بسازیم و در اقتصاد و نظامی با هم هماهنگ شده و اجازه دخالت خارجی را ندهیم؛ دوست نداریم کسی جای ما تصمیم بگیرد.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: می توانیم خودمان تصمیم بگیریم. موشک بسازیم و در فناوری، ربات بسازیم. ما چیزی کم نداریم، چرا با هم متحد نمی‌شویم؟ در سطح مردم می توانیم. چه سنی و شیعه و عرب و غیرعرب مثل هم هستند.

وی تصریح کرد: مگر حاج قاسم فقط مال ایران بود؟ ایشان هر جا نیاز اسلام بود، حاضر بود. باید این راه عظیم و مبارک شهدا را ادامه دهیم تا هدف اصلی یعنی عزت و سربلندی اسلام محقق شود.

قدومی بیان کرد: امروز کمک شما به فلسطین فقط برای امنیت فلسطین نیست، برای امنیت تهران و کشورهای اسلامی است. مگر ندیدید رژیم صهیونسیتی چطور به سوریه حمله می کند و برای ترور دانشمندان کشورهای مختلف می روند؟

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: شعار ما فردا در روز قدس این است امروز اگر برای قدس ایستادگی داریم، برای حفظ امنیت تهران ایستادگی داریم و انشاءالله با حضور خودمان و شعار امنیت و حفظ پایتخت کشورهایمان فردا می آییم.

انتهای پیام




شاهد هولوکاست صهیونیستی علیه مسلمانان در فلسطین هستیم

منبع: ایـسنا
? شاهد هولوکاست صهیونیستی علیه مسلمانان در فلسطین هستیم