شانه‌سازی محور مواصلاتی بخش فردوس_نوق رفسنجان به بهره‌برداری رسید | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان امروز هفتم شهریورماه و به مناسبت هفته دولت، با حضور فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فردوس، بخشدار و رئیس راهداری و حمل و نقل شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولان، شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی محور مواصلاتی بخش فردوس_نوق رفسنجان به طول پنج کیلومتر بهره‌برداری شد. […]



نذیر کرمان/کرمان امروز هفتم شهریورماه و به مناسبت هفته دولت، با حضور فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فردوس، بخشدار و رئیس راهداری و حمل و نقل شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولان، شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی محور مواصلاتی بخش فردوس_نوق رفسنجان به طول پنج کیلومتر بهره‌برداری شد.

به گفته طالقانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان رفسنجان این پروژه با امکانات این اداره، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها به طول پنج کیلومتر دو طرف محور انجام شد.

 احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از زحمات این اداره تقدیر کرد و گفت: انجام پروژه‌های راه‌سازی می‌تواند به کاهش حوادث و تصادفات کمک کند.

وی افزود: محور نوق از حادثه‌خیزترین‌ محورهای استان کرمان است که اجرای پروژه‌های دوبانده‌سازی و شانه‌سازی این محور در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام


شانه‌سازی محور مواصلاتی بخش فردوس_نوق رفسنجان به بهره‌برداری رسید

منبع: ایـسنا
? شانه‌سازی محور مواصلاتی بخش فردوس_نوق رفسنجان به بهره‌برداری رسید