سیل وارد مناطق شهری و روستایی بافت شد/فرماندار: خسارت‌ها زیاد است

کرمان – فت فتو – فرماندار بافت با اشاره به ورود سیلاب به مرکز این شهرستان گفت: فقط می‌توانم بگویم خسارت جانی نداشتیم اما امروز تمامی حوزه‌های زیربنایی و روبنایی در شهرها و روستاهای شهرستان دچار سیل و خسارت شده است. فرهاد آراسته عصر شنبه به خبرنگار فت فتو افزود: بافت شهری کوهستانی است و […]

کرمان – فت فتو – فرماندار بافت با اشاره به ورود سیلاب به مرکز این شهرستان گفت: فقط می‌توانم بگویم خسارت جانی نداشتیم اما امروز تمامی حوزه‌های زیربنایی و روبنایی در شهرها و روستاهای شهرستان دچار سیل و خسارت شده است.

فرهاد آراسته عصر شنبه به خبرنگار فت فتو افزود: بافت شهری کوهستانی است و امروز آب از کوهستان‌های بالادست جاری و وارد این شهر شد که خسارت بسیاری نیز برجا گذاشته است.

وی اظهار داشت: سیلاب امروز علاوه بر آبگرفتگی منازل مسکونی در مناطق مختلف شهرستان بافت، به حوزه کشاورزی، دامپروری و راه‌های این شهرستان نیز خسارت وارد کرده است.

فرماندار بافت با اشاره به جاری شدن غافلگیرانه سیلاب گفت: هنوز میزان خسارت‌ها برآورد دقیق و بررسی نشده است اما خسارت‌ها در دهستان کیسکان، کوشک و خبر (khabr)گسترده ارزیابی می‌شود.

وی عنوان کرد: ارتفاع پایین محور بافت – سیرجان باعث شده که سیلاب براحتی این محور را فراگیرد و این محور از عصر امروز برای حفظ ایمنی شهروندان مسدود اعلام شد.

شهرستان بافت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.




سیل وارد مناطق شهری و روستایی بافت شد/فرماندار: خسارت‌ها زیاد است

منبع: ایرنـا
? سیل وارد مناطق شهری و روستایی بافت شد/فرماندار: خسارت‌ها زیاد است