سیلاب ۳ جاده روستایی جیرفت را مسدود کرد

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از مسدود شدن سه محور ارتباطی روستایی در بخش های ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه جیرفت در پی بارش هایی که از روز گذشته در این منطقه آغاز شده است، خبر داد. مجتبی محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از مسدود شدن سه محور ارتباطی روستایی در بخش های ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه جیرفت در پی بارش هایی که از روز گذشته در این منطقه آغاز شده است، خبر داد.

مجتبی محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: بارش باران از روز گذشته در برخی مناطق جنوب کرمان سبب جاری شدن سیلاب شده است.

وی تصریح کرد: بارش باران طی شامگاه گذشته (یکشنبه) و بامداد امروز در جنوب کرمان موجب مسدودی محور روستایی جشار در بخش جبالبارز ، رمون در بخش ساردوئیه و سرگز در بخش اسفندقه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این محورهای روستایی به دلیل طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی، افزایش روند بارندگی ها در جنوب کرمان همچنان ادامه دارد و با توجه به وجود رودخانه های متعدد در مناطق کوهستانی این منطقه افزایش میزان راههای مسدود شده در جنوب کرمان دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: ساکنان روستاها با توجه به اعلام شرایط قرمز بارندگی و ناپایداری های جوی حتی المقدور از تردد غیرضروری در جاده ها خودداری کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت نیز به گستردگی این شهرستان و تعدد جاده های خاکی روستایی اشاره کرد و گفت: با وجود ادامه بارندگی های پیش رو خودروهای مورد نیاز برای باز کردن راه ها از جمله لودر و گریدر در بخش های جبالبارز، اسماعیلی و اسفندقه مستقر شده است.

مهدی امیرحیدری افزود: باتوجه به ادامه روند بارش ها در مناطق بالا دست جنوب کرمان در زمان مناسب عملیات تیغ زنی و بازگشایی مسیرها انجام می شود.

وی کمبود ماشین آلات راهداری را از عمده مشکلات راهداری در شهرستان جیرفت دانست و گفت: با همکاری و همیاری اعضای ستاد بحران و مردم، از این وضعیت بحرانی چند روزه عبور خواهیم کرد و راهداری با تمام توان در کنار مردم خواهد بود.




سیلاب ۳ جاده روستایی جیرفت را مسدود کرد

منبع: ایرنـا
? سیلاب ۳ جاده روستایی جیرفت را مسدود کرد