سپاه پیشرو و پیشگام در خدمت‌رسانی و توجه به مناطق محروم است

ناصر بهروز گفت: سپاه در عرصه‌های مأموریتی در حوزه خدمت‌رسانی مأموریت‌های جدیدی را در جهت رفاه و آسایش مردم تعریف کرده است. به گزارش خبرنگار “فت فتو” ؛  ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات سپاه در مناطق محروم گفت: در حوزه آبرسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در […]

ناصر بهروز گفت: سپاه در عرصه‌های مأموریتی در حوزه خدمت‌رسانی مأموریت‌های جدیدی را در جهت رفاه و آسایش مردم تعریف کرده است.

به گزارش خبرنگار “فت فتو” ؛  ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات سپاه در مناطق محروم گفت: در حوزه آبرسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در راستای عمق بخشی داخلی صورت پذیرفته است و تکثر مأموریت‌ها در سپاه و بسیج در حوز‌ه‌های خدمت‌رسانی بسیار زیاد و حائز اهمیت است و نگاه ما بر آن خواهد بود که هر جایی که نیاز انقلاب و مردم باشد سپاه به آن عرصه ورود پیدا کند و بتواند خدمتی صادقانه برای مردم انجام دهد.
وی تصریح کرد: امروزه یک سری مشکلات در حوزه خدمت رسانی به مردم وجود دارد و سپاه در همه‌ی این عرصه‌ها ورود پیدا کرده و مصداق بارز آن در بحث کرونا است که سپاه پیشگام، پیشقدم و پیشتاز بوده و این مأموریتی که نیاز مردم بوده است را در اولویت کاری خود قرار داده است.
سرهنگ بهروز بیان کرد: بحث آبرسانی یکی از مأموریت‌هایی است که سپاه با جدیت آن را دنبال می‌کند همچون خدمت‌رسانی در سال گذشته در سطح سپاه استان با مدیریت سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان داشتند در حوزه آب آشامیدنی بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت بیان کرد: یکی از چالش‌های جدی مردم تأمین آب آشامیدنی سالم است که به عنوان ضرورت ابتدایی زندگی مردم به شمار می‌آید و امروز در حوزه آبرسانی برای سپاه خدمت جدیدی تعریف شده است که به این عرصه ورود پیدا کرده و با همه ظرفیت‌هایی که دارد مشکلات حوزه آب آشامیدنی را حل کند.
وی اظهار کرد: ‌اولویت اول ما خدمت‌رسانی به مناطق و روستاهای محروم شهرستان جیرفت است که بیش از ۲۰ روستا در دستور کار قرار دارد که حوزه آبرسانی آن انجام شود که در این راستا بخش مطالعات و برآوردهای آن انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن در جهت خدمت صادقانه، با ارزش و با کیفیت آغاز خواهد شد.
 بهروز بیان کرد: یکی از دغدغه مقام معظّم رهبری مدظله العالی بحث محرومیت‌زدایی است و در این راستا با حضور سپاه در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، مردم مناطق محروم به آب شرب دست پیدا می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: با کار، مدیریت و اراده جهادی مشکلات کمبود آب را در شهرستان جیرفت برطرف خواهیم کرد و رفع مشکل و تأمین آب شرب سالم و پایدار روستاهای هدف یکی از مأموریت‌های اصلی سپاه جیرفت است.
وی ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به اهمیت پروژه هر چه سریع‌تر با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم امر تأمین آب آشامیدنی را محقق خواهیم کرد تا اجرای این طرح کام مردم روستاهای محروم را شیرین کند.

انتهای پیام/



منبع:آرمان
? سپاه پیشرو و پیشگام در خدمت‌رسانی و توجه به مناطق محروم است