سپاه مکتبی اعتقادی ، انقلابی ومردمی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه مکتبی اعتقادی ، انقلابی و مردمی است که مردمی بودن ان دربسیج تعریف می شود. به گزارش فت فتو ، استاندار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و جانباز گفت : تلاقی مبارک‌ اعیاد شعبانیه با […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه مکتبی اعتقادی ، انقلابی و مردمی است که مردمی بودن ان دربسیج تعریف می شود.

به گزارش فت فتو ، استاندار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و جانباز گفت : تلاقی مبارک‌ اعیاد شعبانیه با حلول سال نو، امیدواریم نویدبخش برکت و گشایشهای برگرفته از صبر و بردباری مردم ایران در این سالهای سخت باشد.

آقای زینی وند افزود:سپاه بدون ادعا در شرایط کرونایی و سیل بی‌سابقه‌ای که در استان آمد در کنار سایر نهادها و مردم بودند و برای محرومیت زدایی و کمک به مردم و گشایش زندگی تلاش کردند و ما باید از همه پاسداران و جانبازان که در طول این سالهای پر مشقت مجاهدت نمودند قدردانی و تجلیل کنیم تا ایران پر اقتدار و پیروز در عرصه جهانی باشد.

 

وی گفت:طرحهای بی نظیری که در دنیا میتوان روی ان مانور داد کار سپاه است و دنیا به سپاه بعنوان یک الگوی موفق نگاه میکند و تداوم آن بستگی به تلاش همه ی سپاه دارد که نیرویی مردمی و فراجناحی حافظ نظام و ارزشهای ان است.

در ادامه سردار معروفی گفت: اخیرا که دشمن سپاه و شهید سلیمانی را مورد حمله قرار داده گفتمان سازی و مباحث مبنایی فلسفه وجود سپاه را تشریح خواهم کرد و بدنبال این هستیم که نگاه به سپاه نباید نگاه به نیروی نظامی و نگاه به یک ارگان باشدو ما در حوزه سخت و نرم فعالیم ومدیون شهید سلیمانی هستیم.

سردار معروفی افزود:ما در کنار کارهای عملی و افتتاح پروژه ها در این هفته بدنبال تشریح حوزه فکری و مبنایی سپاه در چند مرحله هستیم تا وظیفه و رسالت و فلسفه بودن آن معین شود وما بعنوان‌ کمک حال در کنار مردم و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب هستیم.




سپاه مکتبی اعتقادی ، انقلابی ومردمی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? سپاه مکتبی اعتقادی ، انقلابی ومردمی