سپاهان و آلومینیوم بر سر این بازیکن توافق کردند

سپاهان در روند مذاکرات خود با آلومینیوم اراک برای جذب مهدی لیموچی، تصمیم گرفت تا رضایت‌نامه عیسی مرادی را به‌عنوان بخشی از روند این انتقال به تیم ایرالکو بدهد و تفاهم نامه لازم بین طرفین به امضاء رسید. باشگاه سپاهان در تابستان ۱۴۰۱ با قراردادی به مدت پنج فصل عیسی مرادی را به خدمت گرفت […]


سپاهان در روند مذاکرات خود با آلومینیوم اراک برای جذب مهدی لیموچی، تصمیم گرفت تا رضایت‌نامه عیسی مرادی را به‌عنوان بخشی از روند این انتقال به تیم ایرالکو بدهد و تفاهم نامه لازم بین طرفین به امضاء رسید.

باشگاه سپاهان در تابستان ۱۴۰۱ با قراردادی به مدت پنج فصل عیسی مرادی را به خدمت گرفت که یکسال از این مهاجم بهره برد و در فصل اخیر نیز او را به طور قرضی راهی شمس‌آذر قزوین کرد، اما حالا این بازیکن را به آلومینیوم اراک داده است.

سپاهان در ازای جذب مهدی لیموچی، تصمیم گرفت تا تفاهم نامه لازم برای صدور رضایت نامه را با باشگاه آلومینیوم امضاء کند و رضایت‌نامه عیسی مرادی را به اراکی‌ها بدهد.

باشگاه آلومینیوم در مذاکره با سپاهان و بنابر درخواست سید مجتبی حسینی برای بازیکنانی که طرف اصفهانی پیشنهاد داده بود، تصمیم گرفت تا عیسی مرادی را به خدمت بگیرد و به خط حمله تیمش اضافه کند که احتمالا به زودی این انتقال نهایی خواهد شد و این مهاجم نخستین خرید لیگ برتری آلومینیوم لقب می‌گیرد.


سپاهان و آلومینیوم بر سر این بازیکن توافق کردند

منبع: اصلاحات نیوز
? سپاهان و آلومینیوم بر سر این بازیکن توافق کردند