سودآوری سالانه ۱۷ میلیون دلاری در پتروشیمی ایلام | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از انرژی پرس، داود جعفری‌فر، مدیرعامل پتروشیمی ایلام درباره‌ی چالش‌های تامین خوراک گفت: قراردادی با پتروشیمی گچساران برای دریافت خوراک C3+ به میزان سالانه ۶۰ هزار تن منعقد شد. https://eslahatnews.com/wp-content/uploads/2024/08/final-mosahebe-jafari-far.mp4 جعفری‌فرد افزود: تغییرات فنی که با دانش ایرانی در واحد الفین انجام شده، از طریق واحد الفین برش C3+ را از پتروشیمی […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از انرژی پرس، داود جعفری‌فر، مدیرعامل پتروشیمی ایلام درباره‌ی چالش‌های تامین خوراک گفت: قراردادی با پتروشیمی گچساران برای دریافت خوراک C3+ به میزان سالانه ۶۰ هزار تن منعقد شد.


جعفری‌فرد افزود: تغییرات فنی که با دانش ایرانی در واحد الفین انجام شده، از طریق واحد الفین برش C3+ را از پتروشیمی گچساران دریافت می‌کنیم. این کار برای ما چند خروجی خواهد داشت، نخست سودآوری سالانه ۱۷ میلیون دلاری در پتروشیمی ایلام است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام بیان کرد: در پایین‌دست هم بخشی از خوراک واحد الفین را تامین کرده‌ایم که درصد قابل توجهی از کمبود خوراک پروپیلن واحد “ارغوان گستر ایلام” که در شرف بهره‌برداری است تا میزان قابل توجهی جبران خواهد شد.

او ادامه داد: موضوع دومی که چند ماه قبل محقق شد، قراردادی بود که دوباره با پتروشیمی گچساران برای دریافت ۱۰۰ هزار تن اتیلن منعقد شد که با همین قرارداد و اتیلنی که دریافت کردیم، به همت همکارانمان رکورد تولید را در واحد HTPE پتروشیمی ایلام محقق کردیم و بیش از ۱۰۵ درصد ظرفیت طراحی تولید واحد پلی اتیلن داریم.

جعفری‌فرد گفت: در واحد الفین با توجه به اینکه خوراکی که از پالایشگاه گاز ایلام دریافت می‌کنیم خیلی پایین و حدود ۴۵ یا حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت طراحی‌مان است.

  • دريافت فایل ویدیو


سودآوری سالانه ۱۷ میلیون دلاری در پتروشیمی ایلام

منبع: اصلاحات نیوز
? سودآوری سالانه ۱۷ میلیون دلاری در پتروشیمی ایلام