سوخت صنعت سیمان در زمستان تامین می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی وزارت صنعت،معدن و تجارت از برنامه‌ریزی برای تامین سوخت مازوت برای استفاده در صنعت سیمان در فصل زمستان خبر داد. امید قالیباف‌ افزود:«با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توافق شد تا پایان آبان‌ماه ۱۷۰ میلیون لیتر مازوت در مخازن واحدهای تولیدی سیمان ذخیره شود تا در زمستان در صورت […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی وزارت صنعت،معدن و تجارت از برنامه‌ریزی برای تامین سوخت مازوت برای استفاده در صنعت سیمان در فصل زمستان خبر داد.

امید قالیباف‌ افزود:«با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توافق شد تا پایان آبان‌ماه ۱۷۰ میلیون لیتر مازوت در مخازن واحدهای تولیدی سیمان ذخیره شود تا در زمستان در صورت قطعی گاز تولید سیمان کاهش نیابد».

وی خاطرنشان‌کرد:«طبق برنامه‌ریزی انجام شده،تولید سیمان در نیمۀ دوم امسال رشد مثبت مناسبی خواهد داشت».

به گزارش فردای کرمان به نقل از فت فتو،اوایل مهرماه دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به عدم خرید سوخت دوم (مازوت) توسط کارخانجات،اظهار کرد:«اگر در حدود یک ماه باقی مانده تا شروع فصل سرما،واحدها و صنایع بتوانند مازوت را تهیه و ذخیره کنند،می‌توان امیدوار بود که در نیمۀ دوم سال با افت تولید مواجه نشوند».

عبدالرضا شیخان افزود:‌« در این زمینه شرکت‌ها و کارخانجات از آمادگی کامل برای خرید مازوت برخوردارند،اما تاکنون برخی مشکلات و بروکراسی اداری مانع تحقق این مهم شده است». /پ




سوخت صنعت سیمان در زمستان تامین می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

سوخت صنعت سیمان در زمستان تامین می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی