سوال از وزیر ارتباطات به دلیل وضعیت نامطلوب اینترنت در کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: «وضعیت نامطلوب اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت، سوال از وزیر ارتباطات را در دستور کار قرار داده است». به گزارش فت فتو؛ محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به وضعیت نامطلوب تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: «وضعیت نامطلوب اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت، سوال از وزیر ارتباطات را در دستور کار قرار داده است».

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به وضعیت نامطلوب تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان، افزود: «بسیاری از روستاهای ما فاقد اینترنت برای آموزش یا اینترنت بدون کیفیت و نامناسب هستند».

وی بیان کرد: «شاخص‌های عملکردی وزارت ارتباطات در استان بیانگر تفاوت فاحش با متوسط کشور است و این وضعیت بسیار نگران‌کننده است که از نظر ما قابل قبول نیست».

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: «در برخی زمینه‌ها بیش از ۱۵ درصد با میانگین کشور فاصله داریم و این موضوع در ارتباط با شاخص‌های عملکردی نشان می‌دهد وضعیت بسیار نامناسب است».

وی یادآور شد: «توافق ما با وزیر ارتباطات دولت سیزدهم این بود در بازه‌ی زمانی کوتاه مدت این معضل حل شود و به دلیل عدم رعایت این موضوعات، سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفته و البته تعدادی از همکاران استیضاح را نیز مطرح کرده‌اند لذا با توجه به این رویکرد عملا این موضوع می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری قرار گیرد».

پورابراهیمی اظهار کرد: «مقرر شد هیاتی از وزارت ارتباطات برای بررسی موضوعات مربوط به شاخص‌ها و اقداماتی که باید انجام شود، به استان کرمان سفر و برنامه‌ی پیشنهادی خود را درخصوص شاخص‌های ارتباطی استان نهایی کنند».

وی گفت: «یکی از مصوبات جلسه این بود که در اولین هفته‌ی کاری، آخرین ارزیابی عملکرد صورت بگیرد تا بحث سوال و استیضاح وزیر ارتباطات از طریق اکثر اعضای مجمع نمایندگان در دستور کار قرار بگیرد».

بر اساس این گزارش، نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با معاونان وزیر ارتباطات و فناوری برگزار شد.

انتهای پیام




سوال از وزیر ارتباطات به دلیل وضعیت نامطلوب اینترنت در کرمان

منبع: بــرنا
?
سوال از وزیر ارتباطات به دلیل وضعیت نامطلوب اینترنت در کرمان