سهم ۲۱ درصدی موتورسواران در تصادفات برون‌شهری

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به سهم ۲۱ درصدی موتورسواران در تصادفات برون‌شهری به والدین در خصوص عدم‌واگذاری موتورسیکلت به فرزندان جوان و نوجوان هشدار داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»، علی رضایی امروز ۱۱ مردادماه در خصوص سهم موتورسواران در تصادفات برون‌شهری گفت: طی هفته ابتدایی مردادماه موتورسیکلت‌سواران در ۲۱ […]



رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به سهم ۲۱ درصدی موتورسواران در تصادفات برون‌شهری به والدین در خصوص عدم‌واگذاری موتورسیکلت به فرزندان جوان و نوجوان هشدار داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»، علی رضایی امروز ۱۱ مردادماه در خصوص سهم موتورسواران در تصادفات برون‌شهری گفت: طی هفته ابتدایی مردادماه موتورسیکلت‌سواران در ۲۱ درصد از حوادث رانندگی نقش داشتند و این حوادث بیش‌تر به علت عدم‌آشنایی با مقررات و عدم‌استفاده از کلاه ایمنی رخ‌داده‌اند.

 وی حرکت خلاف جهت، حرکات مارپیچ بین وسایل نقلیه دیگر، انجام حرکت‌های نمایشی، عدم‌توجه به جلو، صحبت با تلفن همراه هنگام حرکت با موتورسیکلت و عدم‌رعایت حق‌تقدم را بیش‌ترین تخلفات موتورسواران برشمرد.

 رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه ۵۹ درصد تصادفات موتورسواران هم از نوع واژگونی و ناشی از برخورد جزیی اما خطرناک آن‌ها با وسایل نقلیه عبوری بوده‌اند در ادامه از والدین خواست از خریداری و واگذاری موتورسیکلت به فرزندان جوان و نوجوان‌شان خودداری و خود نیز همواره بااحتیاط رانندگی کنند.

منبع:ایسنا
انتهای خبر/بارانی


سهم ۲۱ درصدی موتورسواران در تصادفات برون‌شهری

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? سهم ۲۱ درصدی موتورسواران در تصادفات برون‌شهری