سهم خواهان می خواهند محرم را فراری بدهند • پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ مدیر آکادمی باشگاه مس رفسنجان معتقد است برخی از عوامل سهم خواه به خاطر منافع خودشان به دنبال تضعیف و تخریب تیم محرم نویدکیا در فصل جدید هستند. علی زکی خانی مدیر آکادمی باشگاه مس رفسنجان در این خصوص گفت:موضوع جوانگرایی و توجه به بازیکنان بومی برای اولین بار نیست که […]


به گزارش نذیر کرمان؛ مدیر آکادمی باشگاه مس رفسنجان معتقد است برخی از عوامل سهم خواه به خاطر منافع خودشان به دنبال تضعیف و تخریب تیم محرم نویدکیا در فصل جدید هستند.

علی زکی خانی مدیر آکادمی باشگاه مس رفسنجان در این خصوص گفت:موضوع جوانگرایی و توجه به بازیکنان بومی برای اولین بار نیست که در خصوص تیم بزرگسالان مطرح می شود و بیش از هر کس ما به عنوان اعضای آکادمی باشگاه که سال ها برای بازیکنان جوان بومی رفسنجان زحمت کشیده ایم باید مدعی این موضوع باشیم. این مسئله باید یک رویکرد منطقی و مشخصی داشته باشد. مسئله بومی گرایی و استفاده از بازیکنان جوان آکادمی اینطور نیست که انتظار داشته باشید سرمربی یک تیم در لیگ برتر نیمی از ترکیب خودش را به بازیکنان آکادمی اختصاص بدهد.

زکی خانی اضافه کرد:در دوره تمامی مربیانی که به فوتبال رفسنجان و باشگاه مس آمده اند این مسائل مطرح شده و آقای نویدکیا هم با روی گشاده و نگاه بسیار مثبت در این خصوص بارها با ما صحبت کرده و جلسات بسیار خوبی داشته ایم. ایشان بیشترین توجه را به تیم های پایه و مسئله آکادمی باشگاه دارد و بارها گفته هر کاری لازم باشد برای این تیم ها انجام می دهیم.  آکادمی در فصل گذشته و فصل جدید بازیکنانی را به تیم اصلی معرفی کرده  که در تمرینات شرکت کردند ، یا مورد توجه سرمربی قرار گرفتند و یا اینطور تشخیص داده شد که به تیم های پایه بازگردند و نفرات دیگری شانس حضور در رده بزرگسالان را پیدا کنند. قاعده در تیم فوتبال این است که سرمربی در مورد نفرات خودش تصمیم می گیرد و نمی شود شما به یک مربی تحمیل کنید که باید از این بازیکن حتما در تیم خودت استفاده کنید. مربی که بازیکن سفارشی را تحت فشار قبول کند هیچ کمکی به فوتبال نمی کند.

مدیر آکادمی باشگاه مس رفسنجان گفت:ما در همین فصل سلمان غفاری ۱۶ ساله را به تیم آقای نویدکیا فرستاده ایم که اتفاقا از استعداد و شرایط این بازیکن بسیار راضی بودند همانطور که محمد اکبری بیشترین فرصت را در تیم ایشان پیدا کرده و حتی اولین گل لیگ برتری خودش را به ثمر رسانده یا اینکه محمدحسین هرندی ۱۹ ساله در بازی مقابل یکی از قدرت های فوتبال قاره آفریقا به میدان می رود،  اما قرار نیست هر بازیکنی از آکادمی معرفی می شود در تیم بزرگسالان مورد تایید قرار بگیرد و نظر خودمان را به سرمربی تحمیل کنیم.

زکی خانی گفت:ما باید ببینیم چه نیت و هدفی داریم؟ اینکه به رشد و توسعه و پیشرفت فوتبال رفسنجان کمک کنیم یا فقط به دنبال منافع خودمان باشیم؟ بعضی ها به محض اینکه از باشگاه کنار می روند کمر به نابودی تیم می بندند و به این فکر نمی کنند که این تیم دلخوشی ده ها هزار نفر جوان رفسنجانی است. همین ها که زمانی می گفتند نویدکیا بهترین انتخاب ممکن بود حالا می خواهند او را فراری بدهند چون راه نفوذشان بسته شده و نمی توانند به خواسته های خودشان برسند. 

رئیس آکادمی باشگاه مس در پایان اظهار داشت:محرم نویدکیا نه تنها به تیم بزرگسالان که با ایده ها و تفکرات حرفه ای و صادقانه ای که دارد حتی به تیم های پایه ، بازیکنان جوان و آکادمی باشگاه هم کمک می کند به شرط آنکه بگذاریم با آرامش کارش را بکند. در سراسر کشور از او تعریف و تمجید و تحسین می کنند و تنها در داخل شهر یک تعداد انگشت شماری شروع به تخریب ایشان کرده اند که چرا ترکیب اصلی مس از جوانان بومی آکادمی شکل نگرفته در حالی که ورود بازیکن جوان و بومی به سطح اول فوتبال حرفه ای باید گام به گام و با یک منطق درست فوتبالی باشد. اینطور نیست که یک شبه تیمتان را از بازیکنان با تجربه خالی کنید و جوانانی را به میدان بفرستید که هیچ تجربه ای در این سطح نداشته اند. نویدکیا بهترین فردی است که می تواند به این چرخه کمک کند اما مشروط به آنکه بدخواهانش آینده فوتبال رفسنجان را دستاویز خواسته ها و منافع شخصی خودشان قرار ندهند.

انتهای پیام/

منبع: نذیر کرمان
?سهم خواهان می خواهند محرم را فراری بدهند • پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان : اخبار استان کرمان – رفسنجان