سهمیۀ گازوییل کامیون‌ها فقط براساس بارنامه توزیع می‌شود | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح تخصیص نفت‌گاز (گازوییل) در مسیر براساس اسناد حمل برخط خبر داد و گفت:«بر این اساس،امکان سوخت‌گیری فقط با توجه به بارنامه صادره،مبدا و مقصد مشخص‌،در جایگاه‌هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم شده است». هوشنگ […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح تخصیص نفت‌گاز (گازوییل) در مسیر براساس اسناد حمل برخط خبر داد و گفت:«بر این اساس،امکان سوخت‌گیری فقط با توجه به بارنامه صادره،مبدا و مقصد مشخص‌،در جایگاه‌هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم شده است».

هوشنگ غلامی افزود:«ناوگان دیزلی و کامیون‌ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده،امکان سوخت‌گیری را ندارند».

وی ادامه داد:«خودروها و ناوگانی که در عملیات حمل‌‌ونقل فعال هستند شامل دریافت سوخت بوده و در مواردی که بارنامه‌ها و ناوگان غیرفعال باشند،سهمیه پایه به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از نذیر کرمان کرمان،غلامی در توضیح بیشتر اظهار کرد:«این طرح با هدف جلوگیری از عرضۀ خارج از شبکه و حذف بارنامه‌های جعلی از مرداد امسال در کشور اجرایی شده است و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای و انجمن صنفی حمل‌‌ونقل کالا،تخصیص نفت‌گاز بر اساس اسناد حمل و مسیر مشخص حمل‌‌ونقل صورت می‌پذیرد».

وی خاطرنشان کرد:«یکی از رویکردهای عملی و اجرایی وزارت نفت در اجرای عدالت اجتماعی،اختصاص سهمیه سوخت یارانه‌ای به رانندگان ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری بر اساس اطلاعات الکترونیکی اسناد حمل در مسیر واقعی و به منظور جلوگیری از مهاجرت کارت‌های هوشمند سوخت است».




سهمیۀ گازوییل کامیون‌ها فقط براساس بارنامه توزیع می‌شود

منبع:خبر کرمان
?سهمیۀ گازوییل کامیون‌ها فقط براساس بارنامه توزیع می‌شود :اخبار استان کرمان – اقتصادی