سهمیۀ آرد نانوایی‌هایی که از کارتخوان استفاده نکنند، قطع می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان گفت:«از ۲ هزار و ۲۲۰ نانوایی که با آرد یارانه‌ای در استان کرمان پخت نان دارند،۲ هزار و ۸۴ نانوایی،تا روز شنبه اول مردادماه،به کارتخوان فروش جدید متصل شده‌اند و اتصال ۱۳۶ نانوایی دیگر باقی مانده که معطل حل مشکلات مربوط به سامانۀ […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان گفت:«از ۲ هزار و ۲۲۰ نانوایی که با آرد یارانه‌ای در استان کرمان پخت نان دارند،۲ هزار و ۸۴ نانوایی،تا روز شنبه اول مردادماه،به کارتخوان فروش جدید متصل شده‌اند و اتصال ۱۳۶ نانوایی دیگر باقی مانده که معطل حل مشکلات مربوط به سامانۀ مالیاتی آن‌هاست».

داریوش ماهری افزود:«دلیل مجهز نشدن این تعداد نانوایی،مغایرت اطلاعات مالیاتی این واحدهای صنفی است که باید هرچه زودتر پیگیری کنند تا پس از رفع نقص و تکمیل مدارک،کارتخوان جدید برای این واحدهای صنفی نیز نصب شود».

وی تاکید کرد:«نانوایی‌هایی که از سهمیۀ آرد دولتی استفاده می‌کنند موظفند تنها از دستگاه کارتخوان جدید نان استفاده کنند و از روز پنج‌شنبه هفتۀ گذشته،سهمیۀ آرد نانوایی‌هایی که از کارتخوان جدید استفاده نمی‌کنند،قطع شده است».

به گزارش فردای کرمان به نقل از فت فتو کرمان،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با اشاره به شلوغی برخی نانوایی‌های دارای آرد یارانهای اظهار کرد:«با توجه به اینکه قیمت نان با آرد غیریارانه‌ای در اماکنی مانند سوپرمارکت‌ها گران شده است،اقبال مردم بیشتر به سمت تهیه و خرید نان از نانوایی‌های یارانه‌ای رفته است و یکی از مهم‌ترین دلایل شلوغی همین مساله می‌تواند باشد».

وی افزود:«به لحاظ تهیۀ آرد یارانه‌ای برای نانوایی‌های دولتی مشکلی وجود ندارد و ذخیرۀ گندم و آرد به حد کافی در انبارها و سیلوهای استان موجود است».

ماهری همچنین تاکید کرد:«کاهش ساعت کاری نانوایی‌هایی که با آرد دولتی پخت می‌کنند غیرقانونی است و با اجرای طرح یکسان‌سازی قیمت آرد،در آینده توسط دولت این مشکل نیز رفع خواهد شد».

وی ادامه داد:«کاهش ساعت کار نانوایی،محدودیت فروش و پخت بی‌کیفیت نان تخلف محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند بر اساس اطلاعیه‌ای که در تمامی نانوایی‌ها نصب شده،هرگونه کم‌فروشی،کاهش ساعت کاری،گران‌فروشی و مسائل بهداشتی را به دستگاه‌های ذیربط برای رسیدگی منعکس کنند». /پ




سهمیۀ آرد نانوایی‌هایی که از کارتخوان استفاده نکنند،قطع می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

سهمیۀ آرد نانوایی‌هایی که از کارتخوان استفاده نکنند،قطع می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی