سند معدن دره‌آلو به نام ایمیدرو تغییر نکند

فردای کرمان – گروه اقتصاد: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دربارۀ واگذاری سند معدن دره‌‌آلو به شرکت ایمیدرو گفت که شورای معادن استان با عدم تغییر نام سند موافق است و این موضوع را از طریق شواری معادن کشور پیگیری خواهد کرد. محمدرضا پورابراهیمی،۲۵ فروردین‌ماه در شورای معادن استان کرمان،پس از […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دربارۀ واگذاری سند معدن دره‌‌آلو به شرکت ایمیدرو گفت که شورای معادن استان با عدم تغییر نام سند موافق است و این موضوع را از طریق شواری معادن کشور پیگیری خواهد کرد.

محمدرضا پورابراهیمی،۲۵ فروردین‌ماه در شورای معادن استان کرمان،پس از صحبت‌های حسین احمدی،مدیر مجتمع مس سرچشمه دربارۀ واگذاری معدن دره‌‌آلو در محدودۀ سرچشمه و تقاضای ایمیدرو برای صدور پروانه به نام این شرکت،گفت:«سوابق این موضوع را بررسی کردم و قبلا هم این موضوع در شورای معادن و برنامه‌ریزی استان مطرح شده است که نظر موافق داشتند و ابلاغ شده است. نظر من این است که مدیرعامل جدید شرکت ملی مس نامه‌ای به استاندار بنویسند و سوابق را پیوست کنند و ما هم در جلسۀ شورای معادن با نگاه مثبت به آن خواهیم پرداخت».

وی ادامه داد:«شرکت مس با نگاه جدیدش دنبال کارهای جدید،برنامه‌ریزی و شکستن آمارهای تولید است و کمک می‌کنیم این کار انجام شود،پیشنهاد می‌کنم این موضوع درشورای بعدی مطرح شود تا شورای معادن استان با نظر موافق موضوع را به شورای معادن کشور ارسال کند تا آن پرونده در حوزۀ وزارت صنعت کمک شود».

پورابراهیمی گفت:«شرکت ملی مس متعلق به مردم است و هزاران نفر بازنشسته و غیربازنشسته و دارندگان سهام عدالت عضو هستند و اگر کمک کنیم به بدنۀ مردم و توسعه کمک شده است».

به گفتۀ مدیرمجتمع مس سرچشمه،تمام هزینه‌های این معدن از ابتدا توسط مس پرداخت شده و در حال حاضر ایمیدرو مصمم است تا سند این معدن به نام آن‌ها صادر شود. وی درخواست کرد فعلا در خصوص تغییر سند اقدامی صورت نگیرد تا مشکل حل شود.

 




سند معدن دره‌آلو به نام ایمیدرو تغییر نکند

منبع:خبر کرمان
?
سند معدن دره‌آلو به نام ایمیدرو تغییر نکند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی