سلمانی و ارونوف بال‌های پرواز پرسپولیس در فصل جدید

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، پرسپولیس این روزها در حالی برنامه های تمرینی خود را برگزار می‌کند که حضور و عملکرد یاسین سلمانی در جمع سرخ پوشان توجه سرمربی جدید سرخ پوشان را به خود جلب کرده است. سلمانی که در اواسط نیم فصل اول فصل گذشته لیگ برتر با کابوس پارگی رباط صلیبی […]



به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، پرسپولیس این روزها در حالی برنامه های تمرینی خود را برگزار می‌کند که حضور و عملکرد یاسین سلمانی در جمع سرخ پوشان توجه سرمربی جدید سرخ پوشان را به خود جلب کرده است.

سلمانی که در اواسط نیم فصل اول فصل گذشته لیگ برتر با کابوس پارگی رباط صلیبی پا روبرو شد، در حالی شانس همراهی پرسپولیس در ادامه فصل را از دست داد که برخی بروز این مصدومیت را برای او به منزله پایان فوتبالش می‌دانستند اما پس از عمل جراحی و سپری شدن دوران نقاهت یاسین بازگشت پرقدرتی را به تمرین داشت و حتی در مقطعی در هفته های پایانی لیگ بیست و سوم زمزمه‌هایی در خصوص حضورش در ترکیب پرسپولیس به گوش می‌رسید اما اوسمار ویرا سرمربی وقت پرسپولیس تاکید کرد با توجه به نوع مصدومیت یاسین با بازی دادن به او در هفته‌های پایانی در مورد آینده فوتبالی این بازیکن ریسک نخواهد کرد.

حالا در دوره آماده‌سازی پرسپولیس برای استارت دوباره فصل فوتبالی یاسین عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته به طوری که خوان کارلوس گاردیو با نگاه خاصی روی او برای حضور در ترکیب تیمش حساب باز کرده است.

این در حالی است که این بازیکن در بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس در چند پست مختلف توسط سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان مورد ارزیابی قرار گرفته است و شنیده‌ها از این حکایت دارد که سلمانی در پست وینگر راست موفق تر و پرفروغ تر از پست‌های دیگر نشان داده است تا بتوان پیش‌بینی کرد با توجه به این که پرسپولیس در پست وینگر چپ با حضور استون ارونوف خیالش راحت است با درخشش یاسین در پست وینگر راست به نوعی در چپ و راست پرسپولیس بالانس لازم ایجاد شده است.

با در نظر گرفتن این مساله که شاید گاردیو بخواهد از وحید امیری در پست دفاع چپ بهره ببرد و با توجه به مصدومیت امید عالیشاه که می‌تواند منجر به دوری چند هفته‌ای کاپیتان اول قرمزها در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر شود؛ حالا خیال گاریدو با حضور یاسین سلمانی در پست وینگر راست از این پست مهم تیمش تا حدود بسیار زیادی راحت است.

انتهای پیام/


سلمانی و ارونوف بال‌های پرواز پرسپولیس در فصل جدید

منبع: بــرنا
? سلمانی و ارونوف بال‌های پرواز پرسپولیس در فصل جدید