سقوط خودرو در جاده سی سخت دو فوتی برجای گذاشت

رییس اورژانس۱۱۵ استان گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه خودروی کوییک از مسیر اصلی و سقوط از ارتفاع در جاده سی سخت متاسفانه دو سرنشین خودرو جان باختند و یک سرنشین هم مصدوم شد. به گزارش نذیر کرمان از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت […]


رییس اورژانس۱۱۵ استان گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه خودروی کوییک از مسیر اصلی و سقوط از ارتفاع در جاده سی سخت متاسفانه دو سرنشین خودرو جان باختند و یک سرنشین هم مصدوم شد.

به گزارش نذیر کرمان از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹:۴۸ امروز خودرویی که در حال تردد از سی سخت به سمت یاسوج بود در جاده سی سخت محدوده پل کلو از مسیر اصلی منحرف شد و از ارتفاع سقوط کرد.

وی با بیان این‌که دو خانم حدود ۳۵ ساله، و یک دختر بچه در این خودرو حضور داشتند، افزود: ۱ نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باخت و سرنشین دیگر با وجود تلاش همکاران اورژانس برای احیا متاسفانه به دلیل شدت جراحات در درمانگاه سی سخت جان باخت. 

نیکویی نژاد خاطرنشان کرد: در این حادثه سرنشین دیگر که دختر بچه حدود ۱۰ ساله بود بعد از دریافت اقدامات اولیه پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شد.

انتهای پیام 


سقوط خودرو در جاده سی سخت دو فوتی برجای گذاشت

منبع: بــرنا
? سقوط خودرو در جاده سی سخت دو فوتی برجای گذاشت