سقف وام اشتغال مددجویان بهزیستی؛ ۱۰۰ میلیون تومان

فت فتو ـ گروه جامعه:مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت:«حدود ۶۱۶ میلیارد تومان اعتبار پرداخت وام خوداشتغالی کم بهره برای مددجویان در نظر گرفته شده تا برای بیش‌ از پنج هزار و ۵۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شود». علیرضا وحیدزاده افزود:«سقف تسهیلات قابل پرداخت اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی ۱۰۰ میلیون تومان است که بسته به […]

فت فتو ـ گروه جامعه:مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت:«حدود ۶۱۶ میلیارد تومان اعتبار پرداخت وام خوداشتغالی کم بهره برای مددجویان در نظر گرفته شده تا برای بیش‌ از پنج هزار و ۵۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شود».

علیرضا وحیدزاده افزود:«سقف تسهیلات قابل پرداخت اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی ۱۰۰ میلیون تومان است که بسته به نوع شغل و شرایط این میزان گاهی به ۱۵۰ میلیون تومان نیز افزایش پیدا می‌کند».

به گزارش فت فتو به نقل از فت فتو کرمان،وی یکم بهمن‌ماه در ادامۀ این توضیحات اظهار کرد:«امسال قرار بوده پنج هزارو ۵۵ نفر از افراد تحت حمایت این مجموعه در استان توانمند شوند که از این تعداد،حدود ۸۰ درصد از ابتدای امسال با ایجادموقعیت شغلی توانمند شده‌اند».

وحیدزاده در بخش دیگری از سخنانش گفت:«به صورت اصولی باید سالانه ۱۰ درصد از افراد تحت حمایت بهزیستی با استفاده از ظرفیت‌های این سازمان با برخورداری از امکانات بیمه‌ای،تسهیلاتی و آموزشی توانمند شوند».

وی بیان کرد:«توانمند شدن افراد به‌سادگی نیست و برای ایجاد هر شرایط شغلی ممکن است حدود سه یا چهار سال طول بکشد».

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از این توانمندسازی‌ها با پرداخت تسهیلات به کارفرماها و ایجاد شرایط برای خود اشتغالی افراد زیر پوشش بهزیستی بوده،گفت:«توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های بهزیستی کرمان است». / الف

 




سقف وام اشتغال مددجویان بهزیستی؛ ۱۰۰ میلیون تومان

منبع:خبر کرمان
?

سقف وام اشتغال مددجویان بهزیستی؛ ۱۰۰ میلیون تومان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی