سفر ۳ روزه به سوریه ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

فت فتو ـ گروه جامعه: رئیس سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه سفر زیارتی سوریه خبر داد و گفت: «هزینه‌ی سفر پنج‌ روزه قبلا از ۹ تا ۱۰ میلیون تومان بود که در حال حاضر سفرهای هشت میلیون تومانی نیز عرضه شده است».  علی‌رضا رشیدیان با اشاره به پیش ثبت‌نام بیش از چهار هزار […]

فت فتو ـ گروه جامعه: رئیس سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه سفر زیارتی سوریه خبر داد و گفت: «هزینه‌ی سفر پنج‌ روزه قبلا از ۹ تا ۱۰ میلیون تومان بود که در حال حاضر سفرهای هشت میلیون تومانی نیز عرضه شده است».

 علی‌رضا رشیدیان با اشاره به پیش ثبت‌نام بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر برای سفر زیارتی سوریه در یک هفته گذشته، اظهار کرد: «هزینه‌ی سفرهای چهار شب و سه روز به رقم هشت میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سه شب و چهار روز به هفت میلیون و ۹۶۲ هزار تومان کاهش یافته است، ضمن آن‌که بسته سفر هفت‌روزه به سوریه نیز درحال برنامه‌ریزی است».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا سراسری، وی ۱۴ بهمن‌ماه در شورای مدیران سازمان حج و زیارت افزود: «دست‌اندرکاران ذی‌ربط هرچه سریعتر اقدامات مربوط به هماهنگی و نام‌نویسی این متقاضیان را انجام می‌دهند تا امور اعزام توام با عزت، کرامت، امنیت و سلامت متقاضیان سفر به سوریه و زیارت حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) انجام شود».

او اضافه کرد: «به‌زودی نام‌نویسی سفرهای نوروزی عتبات عالیات آغاز می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در دست انجام است».

رشیدیان درباره سفر به عتبات عالیات عراق در ماه رمضان، گفت: «تمهیدات و بسته‌های سفری برای اقامت ۱۰ روزه زائران باید مورد توجه قرار گیرد تا زائران ضمن بهره‌مندی از فیوضات ماه رمضان، امکان زیارت عتبات مقدس را داشته باشند و بهره معنوی لازم از این فرصت را کسب کنند». /الف

 

 




سفر ۳ روزه به سوریه ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

منبع: خبر کرمان
?
سفر ۳ روزه به سوریه ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

: اخبار استان کرمان – اقتصادی