سفر رئیس مجلس به کرمان/ قالیباف به مقام شامخ حاج قاسم ادای احترام کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ این شهید والامقام و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان،  ‌محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ‌بامداد امروز ‌جمعه، ۲۶ اسفند ماه‌ در رأس […]

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ این شهید والامقام و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان،  ‌محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ‌بامداد امروز ‌جمعه، ۲۶ اسفند ماه‌ در رأس هیأتی با حضور احمد نادری نماینده مردم تهران و عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان، تهران را به مقصد کرمان ترک کرده بود، وارد فرودگاه بین‌المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد و مورد استقبال استاندار کرمان، نماینده ولی فقیه در کرمان، ذبیح الله اعظمی ساردوئی، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان استان کرمان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

قالیباف به مقام شامخ شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد

 قالیباف با حضور در گلزار شهدای این شهر و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام به مقام شامخ ایشان و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

قالیباف همچنین بر سر مزار شهید یوسف اللهی از رزمندگان دفاع مقدس حضور یافت و فاتحه ای قرائت کرد.

همچنین رئیس مجلس پس از زیارت قبور شهدا بی واسطه با مردمی که در محل حضور داشتند، دیدار و گفت و گو کرد و در جریان دغدغه ها و مشکلات آن ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

 
 




سفر رئیس مجلس به کرمان/ قالیباف به مقام شامخ حاج قاسم ادای احترام کرد

منبع: تسنــیم
? سفر رئیس مجلس به کرمان/ قالیباف به مقام شامخ حاج قاسم ادای احترام کرد