سفر رئیس سازمان استخدامی به کرمان/افتتاح ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در هفته دولت

فت فتو/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان از سفر رئیس سازمان استخدامی کشوری و معاون رئیس جمهور به استان کرمان و حضور در شورای اداری این استان در روز دوشنبه خبر داد. دکتر علی بیگ زاده شامگاه شنبه پنجم شهریورماه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه […]

فت فتو/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان از سفر رئیس سازمان استخدامی کشوری و معاون رئیس جمهور به استان کرمان و حضور در شورای اداری این استان در روز دوشنبه خبر داد.

دکتر علی بیگ زاده شامگاه شنبه پنجم شهریورماه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: به دستور استاندار کرمان، ساختار گرامیداشت هفته دولت از ۸ کمیته تشکیل شده است.

وی با اشاره به کمیته عمرانی و بسیج سازندگی افزود: در این هفته مقرر شده است که بسیج سازندگی و گروه های جهادی در کمیته عمرانی در کنار دولت، خدماتی را که در حوزه عمرانی ارائه می دهند به اطلاع مردم برسانند.

بیگ زاده افزود: در کمیته دستاوردهای بخش اقتصادی، سرمایه گذاری بخش خصوصی مطرح می باشد که در این هفته پروژه ها اعلام و به بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهند شد که در همین راستا نیز ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه توسط بخش خصوصی به صورت مجازی و یا حضوری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با بیان اینکه در راستای جهاد تبیین، کمیته اطلاع رسانی و جهاد تبیین تشکیل تا خدمات دولت را به اطلاع مردم شریف استان برسانند افزود: در کمیته فرهنگی و هنری مقرر شده است که اثرگذاری دوران مدیریتی شهیدان و رجایی و باهنر به عنوان الگوی مدیریت اسلامی تشریح و تبیین و ترویج فرهنگ سازمانی با این رویکرد دنبال شود.

وی با بیان اینکه در تمامی شهرستان های استان نیز این کمیته ها تشکیل شده است، به برنامه های استان در هفته دولت اشاره کرد و افزود: آغاز هفته دولت همزمان با سراسر کشور بحث غباررویی و عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر استان را داشتیم ضمن آنکه با تاکید استاندار کرمان نیز مقرر شد در ایام هفته دولت دستگاه های مختلف اجرایی، خدمات یکسال گذشته را از طریق وبسایت و بنرها و… به اطلاع مردم برسانند

بیگ زاده با اعلام خبر راه اندازی نمایشگاه مجازی عملکرد دولت تصریح کرد: همچنین در این هفته تمام مدیران دستگاه های اجرایی در سراسر استان از خانواده ایثارگران و شهدا سرکشی خواهند داشت ضمن آنکه موضوع برپایی میز خدمت در محل نمازهای جمعه را نیز در این هفته داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی توسط سازمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز گفت: مانند روال گذشته در این جشنواره و براساس شاخص های عمومی و اختصاصی، دستگاه های اجرایی استان رتبه بندی خواهند شد ضمن آنکه امسال علاوه بر اینکه رتبه های برتر اعلام خواهد شد از ۳ دستگاه اجرایی در استان که وضعیت آنها نسبت به سال گذشته ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده مورد تشویق قرار خواهند گرفت و سه گروه جهادی برتر نیز در این جشنواره معرفی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های متعدد در استان در هفته دولت افزود: رونمایی از کل پروژه های عمرانی و اقتصادی دولتی و خصوصی استان را در روز دوشنبه هفته جاری با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور در شورای اداری را خواهیم داشت.

وی دیدار با خانواده شهدا، کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی در سطح شهر کرمان و بازدید از دو دستگاه اداری را از دیگر برنامه های رئیس سازمان استخدامی کشور در سفر به استان عنوان کرد و گفت: در این سفر موضوع مشکلات جامعه اداری استان مطالبه جدی ما خواهد بود ضمن آنکه مجوز استقرار دستگاه های اداری در شهرستان های تازه تاسیس و همچنین ادارات بهزیستی و جهادکشاورزی در شرق استان از دیگر درخواست های استان در سفر معاون رئیس جمهور خواهد بود

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تعطیلی پنجشنبه ادارات اشاره کرد و گفت: در تابستان امسال برای اینکه مصرف برق و انرژی را مدیریت کنیم، کاهش ساعات کاری ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه و تعطیلی پنجشنبه ها را داشتیم که از امروز پنجم شهریورماه ساعت کاری ادارت به روال گذشته برگشت.

بیگ زاده ادامه داد: در استان کرمان و با تصویب ستاد مدیریت بحران و مصوبه شورای تامین، برای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی برق در بخش خانگی و با موافقت استاندار، تعطیلی پنجشنبه ادارات تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت  تا برق صرفه جویی شده در این بخش به بخش کشاورزی انتقال داده شود

انتهای پیام




سفر رئیس سازمان استخدامی به کرمان/افتتاح ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در هفته دولت

منبع: ایـسنا
? سفر رئیس سازمان استخدامی به کرمان/افتتاح ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در هفته دولت