سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان معرفی شد

طی حکمی از سوی علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، عرفان امیر خسروی به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان معرفی شد. به گزارش نذیر کرمان، به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و طی حکمی از سوی علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران، عرفان امیر خسروی به مدت سه ماه به عنوان […]


طی حکمی از سوی علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، عرفان امیر خسروی به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان معرفی شد.

به گزارش نذیر کرمان، به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و طی حکمی از سوی علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران، عرفان امیر خسروی به مدت سه ماه به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

انتظار می‌رود با به کارگیری نیرو‌های مومن و متخصص در جهت تحقق اهداف و رشد و شکوفایی قایقرانی استان اقدام و با توجه به مفاد اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتور جمهوری اسلامی ایران حداکثر مدت سه ماه با هماهنگی اداره کل آن استان نسبت به تشکیل مجمع عمومی و انجام انتخابات اقدام نمایید.
او پیش از این عضو هیئت رئیسه هیئت هندبال و هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان بوده است.
امیرخسروی مدتی به عنوان مشاور باشگاه مس کرمان فعالیت کرده و چهار سال هم ریاست کمیته‌های فرهنگی، فوتبال مجازی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان را برعهده داشته است.
او همچنین برای یک دوره عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان بوده است.


سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان معرفی شد

منبع:یـزدان کـرمان
? سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان معرفی شد