سرویس مدارس تعداد مجاز را رعایت کند | اخبار استان کرمان

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان گفت: با رانندگان سرویس مدارس که بیش از ظرفیت سوار کنند برخورد می‌شود.  به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حجت پورموسوی گفت: پلیس برابر قانون و ظرفیتی که در کارت خودروها درج شده، مجوز تردد سرویس‌های مدارس را صادر می‌کند و با سرویس‌هایی […]




رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان گفت: با رانندگان سرویس مدارس که بیش از ظرفیت سوار کنند برخورد می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حجت پورموسوی گفت: پلیس برابر قانون و ظرفیتی که در کارت خودروها درج شده، مجوز تردد سرویس‌های مدارس را صادر می‌کند و با سرویس‌هایی که بیش از ظرفیت مشخص‌شده، اقدام به سوار و جابه‌جا کردن دانش‌آموزان کنند، برخورد می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور کرمان اظهار کرد: در ارتباط با ساماندهی سرویس مدارس انگشت اشاره فقط به سمت پلیس راهنمایی‌ و رانندگی است و برخی سازمان‌ها احساس می‌کنند که مسئولیتی در این حوزه ندارند، در حالی‌ که سازمان‌های زیادی در این زمینه نقش دارند و باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از سیستم حمل‌ و نقل عمومی برای دانش‌آموزان، عنوان کرد: از دو سال گذشته موضوع اتوبوس ویژه دانش‌آموزان با رنگ زرد و ارتفاع کمی پایین‌تر مطرح و پیگیری شده اما هنوز موفق به راه‌اندازی آن در شهر کرمان نشد. 

پورموسوی ادامه داد: اگر سرویس مدارس تبدیل با اتوبوس شود، تعداد خودروهای شخصی که کار سرویس‌دهی مدارس را انجام می‌دهند، کم‌تر شده و از بار ترافیک صبحگاهی به میزان زیادی کاسته می‌شود.

 رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان تأکید کرد: والدین از همین‌الان به فکر باشند و ساعت سوار و پیاده‌کردن دانش‌آموزان را مدیریت کرده و هماهنگی برای سرویس و حمل‌ و نقل فرزندان خود را انجام دهند و مسئولان مدارس نیز محل مشخصی را برای سوار و پیاده‌کردن دانش‌آموزان در نظر بگیرند تا باعث ایجاد راه‌بندان نشود.

منبع: فارس
انتهای خبر/بارانی


سرویس مدارس تعداد مجاز را رعایت کند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? سرویس مدارس تعداد مجاز را رعایت کند