سرویس‌های مدارس بیشتر از ظرفیت سوار نکنند

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان گفت: تیم‌های گشت پلیس‌راه از ساعات ابتدایی صبح در سطح معابر برون‌شهری و راه‌های روستایی و همچنین در نزدیکی محل‌های آموزشی حضور بیشتری دارند تا ان‌شاءالله شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای برای دانش‌آموزان نباشیم. به گزارش نذیر کرمان؛ سرهنگ علی رضایی با تاکید بر نقش مهم فرهنگ صحیح رانندگی در کاهش حوادث، […]


رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان گفت: تیم‌های گشت پلیس‌راه از ساعات ابتدایی صبح در سطح معابر برون‌شهری و راه‌های روستایی و همچنین در نزدیکی محل‌های آموزشی حضور بیشتری دارند تا ان‌شاءالله شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای برای دانش‌آموزان نباشیم.

به گزارش نذیر کرمان؛ سرهنگ علی رضایی با تاکید بر نقش مهم فرهنگ صحیح رانندگی در کاهش حوادث، از رانندگان سرویس مدارس خواست هیچ‌گاه بالاتر از ظرفیت سوار نکنند و مراقبت‌های لازم را از دانش‌آموزان در هنگام سوار و پیاده شدن داشته باشند و توقف در مکان بی‌خطر و رعایت سرعت مطمئنه در محور‌ها را نیز مد نظر قرار دهند.
وی همچنین بیان کرد: از رانندگان وسایل نقلیه عبوری از محور‌های روستایی و معابر درون و برون شهری نیز می‌خواهیم هنگام تردد در ساعات شروع و پایان مدارس و هنگام بازگشت دانش‌آموزان به منزل، بسیار مراقب باشند و با احتیاط رانندگی کنند.
انتهای پیام


سرویس‌های مدارس بیشتر از ظرفیت سوار نکنند

منبع: بــرنا
? سرویس‌های مدارس بیشتر از ظرفیت سوار نکنند