سرمایه‌گذار طرح معدنی مس کرور راهی عنبرآباد شد

ادامه پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در خصوص معدن مس کرور سرمایه‌گذار طرح را راهی عنبرآباد کرد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در نشست با وزیر صمت بالاخره سرمایه‌گذار طرح قبل از موعد سه ماهه نماینده مردم در نشست با فرماندار […]



ادامه پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در خصوص معدن مس کرور سرمایه‌گذار طرح را راهی عنبرآباد کرد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در نشست با وزیر صمت بالاخره سرمایه‌گذار طرح قبل از موعد سه ماهه نماینده مردم در نشست با فرماندار عنبرآباد مقدمات استقرار و‌ شروع کار را کلید زد.

 بهنام سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم بنده در طول دوره نمایندگی مردم در مجلس توجه به سرمایه‌های خدادادی منطقه به‌ویژه معادن است که در مرحله اول مردم منطقه از مزایای آن بهره‌مند شوند و از طرفی زمینه اشتغال را در این حوزه افزایش دهیم.

وی افزود: با تمام توان از سرمایه‌گذاری در منطقه حمایت خواهیم کرد و زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کنیم تا صنعت و‌معدن جایگاه اصلی خود را در منطقه پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: با استقرار شرکت پارت گوال در حوزه سرمایه‌گذاری معدن مس روند فعالیت و اکتشاف در این منطقه تسریع خواهد شد و با‌توجه‌به پیشرفت اکتشافات زمینه اشتغال بیش‌تری در حوزه معدن و مشاغل وابسته بیش‌تر خواهد شد.

وی گفت: دو کارخانه کنسانتره مس با ظرفیت ۴۸ هزار۵۰۰ تن و تولید ۲ هزار تن کاتد در نزدیکی معدن مس کرور احداث خواهد شد که زمینه اشتغال در حوزه فرآوری مواد معدنی هم از دیگر مزایای فعال‌ شدن معدن مس کرور خواهد بود.

بهنام سعیدی بیان کرد: اجرای این کارخانه‌ها ظرف مدت ۳۶ ماه با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیاردی انجام خواهد شد و برای بیش از ۷۰۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد که کمک شایانی به افراد جویای شغل خواهد کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: برای تسریع در روند انجام کار نظارت‌های میدانی از طرف نماینده دفتر نماینده و کارگروه ویژه به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

وی از فرماندار عنبرآباد خواست با جدیت امور مربوط به استقرار و آغاز به‌کار سرمایه‌گذار را در معدن کرور مدیریت و مدیرکل صمت جنوب کرمان هم با‌توجه‌به دستورات وزیر همکاری‌های لازم و پیگیری‌های میدانی و اداری را انجام دهند تا این مهم زودتر به نتیجه مطوب برسد.

انتهای خبر/ طهماسبی


سرمایه‌گذار طرح معدنی مس کرور راهی عنبرآباد شد

منبع:آرمـان
? سرمایه‌گذار طرح معدنی مس کرور راهی عنبرآباد شد