سرقت ۳۲۰۰ کیلو سنگ آهن در سیرجان ناکام ماند/ دستگیری ۴ نفر

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۳۲۸۶ کیلو سنگ آهن و توقیف پنج کامیون در این رابطه خبر داد. سردارعبدالرضا ناظری امروز ۱۲ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی سیرجان با اشراف اطلاعاتی و گزارش عوامل حقوقی یکی از شرکت‌های معدنی این شهرستان از جعل […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۳۲۸۶ کیلو سنگ آهن و توقیف پنج کامیون در این رابطه خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری امروز ۱۲ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی سیرجان با اشراف اطلاعاتی و گزارش عوامل حقوقی یکی از شرکت‌های معدنی این شهرستان از جعل مدارک تخلیه بار و سرقت مقادیر زیادی سنگ آهن از کامیون‌های بارگیری شده به مقصد یکی از استان‌های همجوار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد چندین فرد مرتبط با هم پس از بارگیری تعدادی کامیون حامل سنگ آهن از سیرجان برای انتقال آن ها به یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان با همکاری چند کاربر باسکول اقدام به صدور قبض جعلی تخلیه بار کرده و محموله‌های سنگ آهن سایر کامیون‌ها را در یک نقطه دپو می‌کردند تا آنها را به صورت پنهانی به نفع خود به فروش برسانند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به سرقت بار ۲۲ کامیون که ارزش آن ها از سوی کارشناسان مربوطه حدود ۱۴۱میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: با پیجویی‌های پلیس سیرجان ۳۲۸۶ کیلو سنگ آهن دپو شده کشف، ۱۴ متهم شناسایی و تاکنون چهار متهم دخیل در این سرقت و کلاهبرداری دستگیر شدند که تحقیقات بعدی برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام




سرقت ۳۲۰۰ کیلو سنگ آهن در سیرجان ناکام ماند/ دستگیری ۴ نفر

منبع: ایـسنا
? سرقت ۳۲۰۰ کیلو سنگ آهن در سیرجان ناکام ماند/ دستگیری ۴ نفر