سرقت، خشونت و تصادفات ۳ اتهام اول استان کرمان است

گروه استان‌ها- معاون دادگستری استان کرمان گفت: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان فعال بوده و سرقت، خشونت و تصادفات سه اتهام اول استان کرمان است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سید مهدی قویدل ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه سال ۹۸ […]

گروه استان‌ها- معاون دادگستری استان کرمان گفت: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان فعال بوده و سرقت، خشونت و تصادفات سه اتهام اول استان کرمان است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سید مهدی قویدل ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه سال ۹۸ سند تحول قوه قضائیه تدوین و به دادگستری‌ها ابلاغ شد اظهار داشت: در این سند راهبردهای عملیاتی، موانع و چالش‌های پیش‌رو دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی نقد صاحب‌نظران در سند تحول قوه قضائیه دیده شده که از ظرفیت‌های علمی و اندیشه این افراد نخبه استفاده شود گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان مورد تاکید دستگاه قضایی کشور است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با بیان اینکه نقد یعنی یک داوری سازنده داشته باشیم و با تخریب کاملاً متفاوت است افزود: نقد باید اهداف خیرخواهانه و با ارائه راهکار و پیشنهاد برای اصلاح همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره نقد برتر در حال برگزاری است و این جشنواره برای نخستین بار برگزار می‌شود بیان کرد: مخاطبان جشنواره نقد برتر در قالب چهار محور مشخص شده‌اند.

قویدل با بیان اینک این جشنواره در ۱۰ محور اصلی و ۵۵ محور فرعی برگزار می‌شود افزود: مهلت ارسال اثر تا پایان روز ۱۵ خردادماه است که باید آثار خود را در سامانه بارگذاری کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان: جامعه وکلا و کارشناسان بازوان دستگاه قضایی در احقاق حق مردم و اجرای عدالت هستند
امام جمعه کرمان: تغییر مدیریت قضایی در استان به منزله تزریق قدرت جدید برای توسعه و پیشرفت است
رئیس کل دادگستری استان کرمان: امنیت مردم خط قرمز سیاست‌های اجرایی قوه قضائیه است

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و نهادهای مردمی و اصحاب رسانه استفاده کنیم و برگزاری جشنواره نقد برتر یک فرصت است گفت: اتهام اول استان کرمان سرقت است و قرارگاه پیشگیری از سرقت در استان کرمان تشکیل شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته در پیشگیری از سرقت محصول کشاورزی پسته موفقیت‌های خوبی داشتیم که استمرار دارد ادامه داد: بانک اطلاعاتی سارقین ایجاد و نقاط جرم خیز نیز شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه سرقت، خشونت و تصادفات سه اتهام اول استان کرمان است بیان کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان فعال است و بر اساس تکلیف قانون جلسات خود را برگزار می‌کند که تاکنون جلسات متعددی نیز برگزار شده است.

قویدل عنوان کرد: ۵ هزار و ۷۶۱ نفر به عنوان مصلحین و حکم قرآنی در استان آموزش‌های لازم را دیدند تا در صلح و سازش پرونده‌ها موثر باشند و اجازه تشکیل پرونده و ورود پرونده به دادگستری داده نشود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال گروه‌های مصلحین در محل نماز جمعه حضور دارند گفت: در ماه رمضان همکاران قضایی در بیش از ۲۴۰ مسجد حضور یافتند و مشاوره‌های قضائی به مردم دادند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




سرقت، خشونت و تصادفات ۳ اتهام اول استان کرمان است

منبع: تسنــیم
? سرقت، خشونت و تصادفات ۳ اتهام اول استان کرمان است