سرشماری کشاورزی نقطه‌عطفی برای نظام آماری است | اخبار استان کرمان

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهربابک گفت: سرشماری کشاورزی نقطه‌عطفی برای نظام آماری، سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی مجلس و دولت محسوب می‌شود. به گزارش خبرنگار نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهربابک، جلسه ستاد سرشماری عمومی کشاورزی به ریاست مهدی شجاع معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و با حضور […]




معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهربابک گفت: سرشماری کشاورزی نقطه‌عطفی برای نظام آماری، سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی مجلس و دولت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهربابک، جلسه ستاد سرشماری عمومی کشاورزی به ریاست مهدی شجاع معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و با حضور اعضای ستاد سرشماری در محل فرمانداری شهربابک برگزار شد.

 
وی در این جلسه ضمن اشاره بر اهمیت و اجرای دقیق و صحیح سرشماری، براساس فرمان اجرای سرشماری کشاورزی عمومی ریاست جمهور بر مشارکت و همکاری و در اختیار قرار دادن کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز سرشماری جهت برگزاری هرچه مطلوبتر طرح سرشماری تاکید کردند.
 
 معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی خاطر نشان کرد: کلیه دست‌اندرکاران طرح ملی سرشماری وظیفه و‌ مسئولیتی خطیر به عهده دارند چون سرشماری یکی از بسترهای جمع‌آوری آمار و اطلاعات جهت سیاست‌گذاری و تدوین برنامه‌های بلندمدت دولت است و هر آنچه که در آینده برنامه‌ریزی شود بر مبنای طرح ملی سرشماری صورت می‌گیرد.
 
در ادامه این جلسه مصوب شد:
 
 بخشداران در جهت اقناع کامل جامعه روستایی نشستی با دهیاران داشته باشند.
 
مقرر شد متناسب با شروع فصل سرما، در بلوک‌بندی و اولویت‌گذاری نقاط دور از دسترس و مرزی شهرستان مورد توجه قرار گیرد.
 
همچنین از مدیران عامل تعاونی‌های روستاهای تابعه شهرستان برای شرکت در همایش دهیاران دعوت به عمل آید.
شایان ذکر است سرشماری عمومی کشاورزی از تاریخ ۱۲ آبان شروع و بمدت ۴۵ روز یعنی تا تاریخ ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ شهربابک


سرشماری کشاورزی نقطه‌عطفی برای نظام آماری است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? سرشماری کشاورزی نقطه‌عطفی برای نظام آماری است