سرشماری عمومی کشاورزی از بهره برداران این عرصه به زودی آغاز خواهد شد

این سرشماری برای برنامه ریزی صحیح در بخش کشاورزی و تصمیم سازی مناسب برای این قشر و دیگر عرصه های وابسته از مهم ترین اقداماتی است که به طور ده سال یکبار در کشور اجرا می شود. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار ، محسن صالحی فرماندار شهرستان انار […]

این سرشماری برای برنامه ریزی صحیح در بخش کشاورزی و تصمیم سازی مناسب برای این قشر و دیگر عرصه های وابسته از مهم ترین اقداماتی است که به طور ده سال یکبار در کشور اجرا می شود.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار ، محسن صالحی فرماندار شهرستان انار درباره آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد : این سرشماری برای برنامه ریزی صحیح در بخش کشاورزی و تصمیم سازی مناسب برای این قشر و دیگر عرصه های وابسته از مهم ترین اقداماتی است که به طور ده سال یکبار در کشور اجرا می شود.

در ادامه فرماندار شهرستان بیان داشت : این سرشماری با همکاری مردم انجام می شود از این رو علاقمندان به شرکت در این طرح به عنوان نیروی آمارگیر( با دریافت حق الزحمه مناسب) می توانند با مراجعه به درگاه ملی مرکز آمار ثبت نام و در این طرح مشارکت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد : در این سرشماری جمع آوری اطلاعات از کلیه بهره برداران کشاورزی ، محصولات گلخانه ای ، دام و طیور و… خواهد بود.




سرشماری عمومی کشاورزی از بهره برداران این عرصه به زودی آغاز خواهد شد

منبع: انــارما
?سرشماری عمومی کشاورزی از بهره برداران این عرصه به زودی آغاز خواهد شد : اخبار استان کرمان – ورزشی