سردار ‌مجاهدی: دشمنان جرأت رویارویی نظامی با ایران را ندارند

گروه استان‌ها- مسئول کانون استمرار رسالت پاسداری سپاه با بیان اینکه دشمنان جرأت رویارویی نظامی با ایران را ندارند، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که از طریق جنگ نظامی نمی‌تواند آسیبی به کشور بزند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار امیر مجاهدی ظهر امروز در همایش اخوت پیشکسوتان دفاع […]

گروه استان‌ها- مسئول کانون استمرار رسالت پاسداری سپاه با بیان اینکه دشمنان جرأت رویارویی نظامی با ایران را ندارند، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که از طریق جنگ نظامی نمی‌تواند آسیبی به کشور بزند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار امیر مجاهدی ظهر امروز در همایش اخوت پیشکسوتان دفاع مقدس در تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه که با حضور سردار نعمتی فرمانده تیپ ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه بود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی در آسمان و زمین می‌درخشد و مالک گونه ذوالفقار ولی‌فقیه بود.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که ما را از نسلی قرار داد که در ایجاد و تثبیت انقلاب اسلامی نقش داشته باشیم گفت: انقلاب اسلامی آرزوی همه انبیا و اولیای الهی بود که توسط امام راحل بنیانگذاری شد.

مسئول کانون استمرار رسالت پاسداری در نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرمود ایران اسلامی حرم است و اگر این حرم حفظ شود تمام حرم‌ها محافظت می‌شود افزود: امام (ره) یک مرد الهی بود که فرمود “اگر سپاه نبود کشور هم نبود” و امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم که یک سپاهی هستیم و به مردم خدمت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ادوار مختلف با دشمنی‌هایی روبه‌رو شده است خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب دشمنی‌ها از نوع سخت و نظامی بود و امروز جنگ دشمن به‌صورت نرم درآمده و به این نتیجه رسیده که از طریق جنگ نظامی نمی‌تواند آسیبی به کشور بزند.

سردار مجاهدی با اشاره به اینکه امروز کشورهای منطقه هیچ کدام قدرت رویارویی نظامی با ما را ندارند گفت: دشمن از طریق جنگ اقتصادی با ما وارد جنگ شده و همه باید با فعال کردن ظرفیت‌های داخلی، کشور را از بحران نجات بدهیم.

وی با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ روانی در فضای مجازی مطالبی را منتشر می‌کند تا جامعه را به انحراف بکشد افزود: سواد رسانه‌ای نیاز امروز و ضروری آحاد جامعه است.

مسئول کانون استمرار رسالت پاسداری در نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه انتشار هر مطلبی سوء در فضای مجازی بازی کردن در زمین دشمن است و باید هوشیار و مراقب نفوذ دشمن باشیم گفت: خیلی‌ها بر اثر نفوذ دشمن از مسیر انقلاب اسلامی جدا شدند.

وی با بیان اینکه باید از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم ادامه داد: امروز جبهه دفاع از انقلاب اسلامی درون خانه‌هاست و باید از فرزندان خود در مقابل تهدیدات دشمن در فضای مجازی و آسیب‌های آن مراقبت کرد.

سردار مجاهدی با اشاره به اینکه روشنگری جامعه و تبیین موازین انقلابی را باید انجام داد و از انحراف جامعه جلوگیری کرد گفت: دشمن به‌شدت به دنبال انحراف جامعه و از بین بردن تفکر انقلابی در بین نسل جوان جامعه است.

حجت‌الاسلام علی سنجری نماینده ولی‌فقیه در تیپ ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه نیز در این جلسه با بیان اینکه نفوذ دشمن را باید جدی گرفت اظهار داشت: دشمن از طریق نفوذ ضربه‌های بزرگی به انقلاب زده است.

وی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی بیان کرد: انقلاب اول مقابله با استعمار بود و امروز مقابله با استکبار است و بزرگترین هنر انقلاب اسلامی، بیرون آوردن ایران از حلقوم آمریکا بود.

نماینده ولی‌فقیه در تیپ ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا نعمت وجود ولی‌فقیه در ایران را از ما بگیرد و نقش رهبری را کمرنگ کند گفت: حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در کشور و هتک حرمت رهبری بر روی تابلوهای شهری و بردن مطالبات به سمت رهبر معظم انقلاب، نشان از خشم دشمن از عظمت ولی‌فقیه در ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که هر چه نقشه و توطئه داشته است توسط ولی‌فقیه نقش بر آب شده است افزود: دشمن خیال ساقط کردن نظام اسلامی را باید به گور ببرد و ملت ایران در مقابل تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف ایستادگی و مقاومت کرده و بر دشمن پیروز می‌شوند.

فرمانده سپاه استان کرمان: مصونیت امروز جامعه در گرو ترویج فرهنگ شهدا است
فرمانده سپاه استان کرمان: دشمن امروز به دنبال شکستن وفاق ملت و انشقاق امت و حاکمیت است
فرمانده سپاه استان کرمان: دشمن به‌دنبال انشقاق قومی و مذهبی ‌است

سنجری با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید برای جامعه تبیین کرد و برای نسل جوان گفت: دشمن با عملیات جنگ روانی به‌دنبال ترساندن مردم از آینده است و وقتی سیستم سوخت‌رسانی آسیب دید بلافاصله گرانی بنزین را مطرح کردند تا جامعه را به هیجان کشیده و اهداف خود را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در بین مردم باشند و با شفاف سازی آنها را با توطئه‌های دشمن آشنا کنند افزود: تحریف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توطئه دشمن بوده و وظیفه همه است که واقعیات را بیان کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




سردار ‌مجاهدی: دشمنان جرأت رویارویی نظامی با ایران را ندارند

منبع:تسنــیم
? سردار ‌مجاهدی: دشمنان جرأت رویارویی نظامی با ایران را ندارند