سردار معروفی: سرگرم ‌طالبان نخواهیم شد‌/ تحرکات اخیر مرزی توطئه آمریکایی ـ اسرائیلی بود

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج صبح امروز در آیین آغاز طرح ملی نو جوانه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: راه نجات و حفاظت از انقلاب اسلامی ایران عاشورایی عمل کردن و بقای انقلاب و اسلام حقیقی در گرو […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج صبح امروز در آیین آغاز طرح ملی نو جوانه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: راه نجات و حفاظت از انقلاب اسلامی ایران عاشورایی عمل کردن و بقای انقلاب و اسلام حقیقی در گرو عاشورایی فکر کردن است.

وی با بیان اینکه برای عاشورایی بودن باید در کلاس درس حضرت عباس(ع) نشست و حسینی شد، افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عاشورایی بود و در مکتب امامین انقلاب اسلامی عاشورایی شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه هوافضای سپاه قادر است فضا را برای مردم کشور امن و برای دشمن ناامن کند، گفت: نیروی دریایی و نیروی زمینی سپاه با مجاهدت کامل مقابل دشمن ایستاده و اجازه تحرک به دشمن را نخواهد داد و نیروی قدس کار نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با تفرقه‌افکنی اهداف خود را در کشور به پیش ببرد، ابراز داشت: دشمن بداند ما سرگرم افغانستان و پاکستان و طالبان نخواهیم شد و به خوبی می‌دانیم که تحرکات اخیر توطئه آمریکایی اسرائیلی است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه بسیج مستضعفین یک نیروی انقلابی و کار آن گفتمان‌سازی است، ادامه داد: بسیج سپاه مسئولیت عمق بخشی، همراه‌سازی و تولید قدرت نرم را بر‌عهده دارد.

وی تصریح کرد: دلیل دشمنی دشمن با بسیج این است که بسیج با روح مردم کار دارد و اجازه نداده دشمن به اهداف شوم خود در جنگ نرم و تغییر هویت جوانان ما به نتیجه برسد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیج به‌دنبال اجرایی کردن آرمان اهل‌بیت (ع)، تحقق منویات امام المسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی است و به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام در کل جهان است.

انتهای پیام/۵۱۱/.




سردار معروفی: سرگرم ‌طالبان نخواهیم شد‌/ تحرکات اخیر مرزی توطئه آمریکایی ـ اسرائیلی بود

منبع: تسنــیم
? سردار معروفی: سرگرم ‌طالبان نخواهیم شد‌/ تحرکات اخیر مرزی توطئه آمریکایی ـ اسرائیلی بود