سختی، وسعت و پیچیدگی جنگ رسانه‌ای امروز از ۸ سال دفاع مقدس بیشتر است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فضای مجازی حربه‌ای در دست دشمن است تا جنگ همه جانبه علیه کشور ما راه بیندازند، بنابراین پیچیدگی این جنگ از ۸ سال دفاع مقدس بالاتر است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ پیش از ظهر امروز اختتامیه همایش بزرگ فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان در […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فضای مجازی حربه‌ای در دست دشمن است تا جنگ همه جانبه علیه کشور ما راه بیندازند، بنابراین پیچیدگی این جنگ از ۸ سال دفاع مقدس بالاتر است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ پیش از ظهر امروز اختتامیه همایش بزرگ فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان در شهرستان شهربابک برگزار شد.

  سردار محمدعلی نظری در جمع فعالان فضای مجازی استان کرمان عنوان کرد: دشمن دائما فضای مجازی را در عرصه‌های مختلف مدنظر قرار داده است تا بتواند تغییر ایده، عقیده و ایجاد شبهه را رقم بزند. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: فعالان فضای مجازی جلوی هجمه دشمن قد علم کرده‌اند و در این راستا بسیار موفق بوده‌اند. 

وی اذعان کرد: فضای مجازی امروز از ویروس‌های مجازی پر شده و خطرناک‌ است که  باید جلوی آن را گرفت. 

سردار نظری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با فضای مجازی توضیح داد: رهبری فرمودند؛ در فضای مجازی مسئولان ما به بی‌پناهی مردم توجه نمی‌کنند؛ متاسفانه شاهدیم هنوز به این مسئله توجه نمی‌شود در حالیکه آمریکا در مقوله تیک تاک جدی وارد شد اما هنوز از شورای عالی فضای مجازی ما تحرکی ندیدیم، حتی در بعضی از نقاط فضای مجازی رها است. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: تولید محصولات رسانه‌ای در فضای مجازی، فرهنگ‌سازی جهت حضور طلاب در فضای مجازی، حمایت از تولیدکنندگان محصولات رسانه‌ای اولویت است و بعضی از افرادی که تولیدات فنی، تخصصی و فاخری دارند، باید جذب شوند و در دفاع از انقلاب با جدیت فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه القای ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه از اهداف دشمن است، ادامه داد: فضای مجازی حربه‌ای در دست دشمن است تا جنگ همه جانبه علیه کشور ما راه بیندازند،  سختی، وسعت، خطر و پیچیدگی این جنگ از ۸ سال دفاع مقدس بالاتر است.

سردار نظری در پایان خاطر نشان کرد: از صدر اسلام تا امروز بحث شایعه پراکنی و عملیات روانی وجود داشت؛ در گذشته چهره به چهره بود و الان با ظرفیت فضای رسانه اتفاق می‌افتد.

انتهای خبر/ طهماسبی




سختی، وسعت و پیچیدگی جنگ رسانه‌ای امروز از ۸ سال دفاع مقدس بیشتر است

منبع:آرمـان
? سختی، وسعت و پیچیدگی جنگ رسانه‌ای امروز از ۸ سال دفاع مقدس بیشتر است