ستونی که شهید سلیمانی و دیگر شهدا استوار کردند تزلزل ناپذیر است 

فت فتو/کرمان وزیر فرهنگ کشور لبنان جنگ رسانه‌ای و جنگ روانی دشمن را یک تلاش بیهوده و شکست خورده دانست و بیان کرد: ستونی که سید حسن نصرالله، شهید سلیمانی و دیگر شهدا پایه‌ریزی کردند استوار و تزلزل ناپذیر است.  محمد وسام المرتضی عصر امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه در دیدار با استاندار کرمان گفت: خیلی خوشحال […]

فت فتو/کرمان وزیر فرهنگ کشور لبنان جنگ رسانه‌ای و جنگ روانی دشمن را یک تلاش بیهوده و شکست خورده دانست و بیان کرد: ستونی که سید حسن نصرالله، شهید سلیمانی و دیگر شهدا پایه‌ریزی کردند استوار و تزلزل ناپذیر است. 

محمد وسام المرتضی عصر امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه در دیدار با استاندار کرمان گفت: خیلی خوشحال تربت پاک سردار شهید سلیمانی زیارت کردم. 
وی بیان کرد: در این سرزمین فردی پرورش یافته که عزتمندی، مبارزه با ظلم و ستم و … قامت بزرگی است. 
وزیر فرهنگ کشور لبنان بیان کرد: لبنان را از نزدیک می شناسیم لبنان در وضعیت عزتمندی و سرافرازی است و این مرحله در کل تاریخ چند هزار ساله لبنان نداشتیم. 
وی با اشاره به اینکه لبنان سرزمین مباح و بازی برای همه تجاوزکاران در طول تاریخ بوده، تصریح کرد: تجاوز صهیونیست ها بدترین تجاوزی بود که در تاریخ لبنان اتفاق افتاد. قدرت و قوت لبنان در ضعف اوست. 
محمد وسام المرتضی بیان کرد: قوت لبنان از قدرت مقاومت سرچشمه می گیرد و یقین دارم به پیروزی های پی در پی لبنان واقف هستید. 
وی با بیان این مطلب که غده سرطانی در جوار لبنان کاشته شد، اظهار کرد: لبنان عروس جهان به لحاظ طبیعت و فرهنگ در کنار این غده سرطانی قرار داشت و بدترین تاثیر بر لبنان داشت و تعمد داشت که فتنه ها و جنگ داخلی در لبنان بیافریند و در جای جای لبنان منتشر کند. 
وزیر فرهنگ کشور لبنان افزود: در ابتدا کل جنوب لبنان و سپس جرات پیدا کرد اشغالگری تا بیروت ادامه داد. 
وی با اشاره به تشکیل مقاومت اسلامی اظهار کرد: مقاومت اسلامی به سمت مبارزه با صهیونیست رفت و حتی در سال ۲۰۰۰، خداوند فضل بر ما روا داشت توانستیم همه سرزمینمان را آزاد کردیم. 
محمد وسام المرتضی بیان کرد: با مقاومت دشمن را زمین گیر کرد و آزادسازی عظیمی در سال ۲۰۰۰ میلادی داشتیم. 
وی افزود: در سال ۲۰۰۶ اسراییل با حمایت همه جانبه اردوگاه غرب به لبنان حمله کرد لیکن مردم مقاوم و ملت لبنان با وحدت در برابر دشمن به گونه ای ایستاد که او را از کرده خود پشیمان ساخت. 
وزیر فرهنگ کشور لبنان تصریح کرد: مقاومت جریان تکفیری را سرکوب کرد و چنان پیروزی های نظامی بدست آورد که به عنوان پروژه های استراتژیک مطرح شد. 
وی گفت: مقاومت توانست در طی سالیان گذشته همه توطئه های دشمن را سرکوب و شکست داد و به عنوان نمونه ای برای ملت های مطرح شد. 
محمد وسام المرتضی افزود: به گونه ای پیروزی ها بزرگ بود که دشمن نه تنها عقب نشینی کرد بلکه همچنان وحشت زده از مقاومت به سر می برد. 
وی افزود: این ناشی از ثبات بر ارزش ها بود و گرد هم آوردن تمامی عناصر قدرت و قوت بود و این فضل، فضل شهید سلیمانی است. 
وزیر فرهنگ کشور لبنان بیان کرد: نیروهای دشمن وقتی نتوانستند نیروهای مقاومت را شکست دهند، حرکت محاصره و فشار اقتصادی بر مردم و نیروهای مقاومت ایجاد کردند و این فشار برای مردم لبنان بسیار سخت بود و هست و این چیزی نبود جزو انتقام گیری از مردم لبنان و از سوی دیگر جدا کردن مردم هوادار مقاومت از مقاومت بود. 
وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: امروز انتخابات در لبنان جریان است و نیروهای شرارت بر این باورهای بودند که نتیجه توطئه های گذشته خود را درو کنند و مردم را از بزرگترین نیروی قدرتمند خود یعنی مقاومت جدا کنند. 
محمد وسام المرتضی ادامه داد: مردم لبنان مردم استوار و پایبند به ارزش ها هستند و این توانمندی را دارند که تهدید را به فرصت تبدیل کنند و آخر وقت امروز تحقق پیدا می کند. 
وی زیارت شهید سلیمانی را هدف سفر خود به کرمان اعلام کرد و افزود: در ایران هستم و نمی توانم در انتخابات کشورم شرکت کنم و رای دهم و رای خود را به لحاظ مجازی و معنوی به عنوان وفاداری به مقاومت به صندوق می اندازم. 
وزیر فرهنگ کشور لبنان ادامه داد: به عنوان نماینده دو جریان بزرگ لبنانی و عضو کابینه لبنان تشکر خود را از محضر این شهید بزرگوار(شهید سردار حاج قاسم سلیمانی) اعلام کنم و ما همچنان به لطف خدا پایدار خواهیم بود.
انتهای پیام




ستونی که شهید سلیمانی و دیگر شهدا استوار کردند تزلزل ناپذیر است 

منبع: ایـسنا
? ستونی که شهید سلیمانی و دیگر شهدا استوار کردند تزلزل ناپذیر است