ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در برابر افترازنندگان به مطالبه‌گران سکوت نمی‌کند

فت فتو/کرمان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بیان کرد: امروز در کرمان دادگاهی بر علیه یکی از مطالبه‌گران از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان در حال برگزاری است و ستاد حتما در برابر نماینده‌ای که صرفا به دلیل سوال از وی و پاسخگو کردنش و به […]

فت فتو/کرمان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بیان کرد: امروز در کرمان دادگاهی بر علیه یکی از مطالبه‌گران از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان در حال برگزاری است و ستاد حتما در برابر نماینده‌ای که صرفا به دلیل سوال از وی و پاسخگو کردنش و به این بهانه‌ها به فرد مطالبه‌گر افترا زند و اسباب زحمت برای مطالبه‌گر ایجاد کند، سکوت نمی‌کند.

حجت الاسلام محمدحسین مولا پیش از ظهر امروز ۱۱ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: متاسفانه به دلیل مطالبات به حقی که انجام می دهیم برای ما حاشیه درست می کنند و به بهانه های واهی اجازه مطالبه گری به ما نمی دهند.

وی با بیان این مطلب که هیچ خط قرمزی در مطالبه گری به غیر از مسایل شرعی نداریم، تصریح کرد: حمایت از مطالبه گر جزو وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان از مشکلاتی که برای آمران به معروف ایجاد شده سخن به میان آورد و اظهار کرد: دست های پشت پرده و افراد در مسئولیت متاسفانه جرات پیدا کرده اند در یک سال اخیر نسبت به دبیر تهمت ها و خلاف ها بگویند و جلسات گرفته شد و مسایل را در مجاری قانونی پیگیری کرده اند.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب دین دانست و تاکید کرد: انقلاب نکردیم که شاه برود اما عملکرد و دیکتاتوری، قدرت طلبی، تهمت و افترا در برخی از بخش های حاکمتی باقی بماند و بدانید اجازه نخواهیم داد منش کسانی را که مردم ۴۳ سال پیش با قیام ساقط کردند را ادامه دهید.

مولا برخورد فعالانه ستاد با مسئولین قانون شکن را یکی دیگر از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و عنوان کرد: این ستاد موظف است که موانع امر به معروف و مطالبه گری مردم بردارد تا مردم به این وظیفه شرعی خود عمل کنند و هر هزینه ای را در این زمینه پرداخت می کنیم.

وی با بیان این مطلب که شورای تامین بر علیه دبیر ستاد امر به معروف دو مرتبه جلسه برگزار و حکم صادر کردند، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر همواره طرف مظلوم را گرفته و دنبال مسئول نرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بیان کرد: طبق آمارهای کشوری در یک سال اخیر کرمان به استان های مطالبه گر کشور پیوسته است به طوری که اکنون جزو دهمین استان مطالبه گر کشور است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام شیخی معاون مطالبه گری و امور اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان مسایل مربوط به معدن و آب را از دیگر مطالبه گری های این ستاد برشمرد و عنوان کرد: بحث آب مهمترین مطالبه گری این ستاد است و در حال حاضر دومین نامه با اسناد و مدارک به وزیر نیرو مبنی بر درخواست اعزام کارگروه ویژه برای بررسی مسایل آب استان کرده ایم، ارسال شده است.

شیخی از عدم تدبیر مدیران در مساله آب سخن به میان آورد و عنوان کرد: حدود ۱۰۰ صفحه در خصوص مدیریت آب استان تهیه کردیم و معتقدیم که اگر اصلاحات ساختاری ایجاد شود ما نیازی به انتقال آب از حوضه های دیگر نداریم و با آب های داخل استان می توانیم نیاز کرمان را تامین کنیم.

انتهای پیام




ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در برابر افترازنندگان به مطالبه‌گران سکوت نمی‌کند

منبع: ایـسنا
? ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در برابر افترازنندگان به مطالبه‌گران سکوت نمی‌کند