سبک زندگی شهید سلیمانی هویت‌ساز و الگوساز

استاندار کرمان درهمایش مجازی بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سبک زندگی سپهبد شهید سلیمانی هویت‌ساز و الگوسازاست. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان ، علی زینی‌وند در همایش بین‌المللی “شهید سلیمانی در چشم‌انداز بین‌المللی” که در بستر مجازی برگزار شد گفت: سبک رفتار سیاسی سردار سیلمانی به گونه‌ای است که چتری بر […]

استاندار کرمان درهمایش مجازی بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سبک زندگی سپهبد شهید سلیمانی هویت‌ساز و الگوسازاست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان ، علی زینی‌وند در همایش بین‌المللی “شهید سلیمانی در چشم‌انداز بین‌المللی” که در بستر مجازی برگزار شد گفت: سبک رفتار سیاسی سردار سیلمانی به گونه‌ای است که چتری بر بالای سر همه جناح‌های سیاسی موجود بوده و برای همه جذابیت دارد و وجوه شخصیتی او بر عرصه‌های ملی و بین‌المللی و نسل‌های فعلی و آینده تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: در بررسی زندگی سردار سلیمانی، شخصیت ایشان منحصر به فرمانده نظامی نشده بلکه در عرصه دیپلماسی، مذاکراتی که به عنوان نماینده از ایران انجام دادند از جمله با گروه‌های مقاومت در عرصه خاورمیانه، نقل قول می‌کنند که ایشان دیپلمات ورزیده و با گفتمانی مبتنی بر دیپلماسی نوین است.

زینی‌وند افزود: سبک زندگی سردار سلیمانی هویت‌ساز و الگوساز است و برای نسل‌های آینده تولید هویت، قدرت، شجاعت، مردانگی، اخلاق و روابط عاطفی و ایستادگی کرده است.

استاندار کرمان، حفظ ساختار و هویت کشورها، جلوگیری از تغییر مرز‌های جغرافیایی و به هم خوردن مرز‌ها و اختلافات داخلی، تثبیت نظم سنتی و ساماندهی شده جهان اسلام به محوریت خاورمیانه را از نقش‌های برجسته سردار سلیمانی بیان کرد.




سبک زندگی شهید سلیمانی هویت‌ساز و الگوساز

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? سبک زندگی شهید سلیمانی هویت‌ساز و الگوساز