سایت‌های فروش بلیت با عناوین «چارتر۷۲۴ و چارتر ملی» قانونی نیستند

فت فتو ـ گروه جامعه: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر تهیه‌ی بلیت هواپیما از مراکز نامعتبر گفت: «سایت‌های فروش بلیت هواپیما با عناوینی چون «چارتر۷۲۴ و چارتر ملی» غیر قانونی هستند و مجوز فروش بلیت از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند». میر اکبر رضوی در این‌باره توضیح داد: «متاسفانه برخی واسطه‌گران با راه‌اندازی سایت‌های […]

فت فتو ـ گروه جامعه: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر تهیه‌ی بلیت هواپیما از مراکز نامعتبر گفت: «سایت‌های فروش بلیت هواپیما با عناوینی چون «چارتر۷۲۴ و چارتر ملی» غیر قانونی هستند و مجوز فروش بلیت از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند».

میر اکبر رضوی در این‌باره توضیح داد: «متاسفانه برخی واسطه‌گران با راه‌اندازی سایت‌های غیرقانونی، مبادرت به فروش بلیت هواپیما با قیمت‌های نامتعارف می‌کنند و برخی هموطنان به دلیل عدم آشنایی با درگاه‌های قانونی فروش بلیت، از این سایت‌ها خرید می‌کنند اما در صورت بروز مشکل در طول سفر، هیچ‌یک از فروشندگان این سایت‌ها پاسخ‌گوی مسافران نیستند».

وی ادامه داد: «هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت‌های هواپیمایی مستقیما از شرکت‌ها بلیت را تهیه کنند. همچنین لیست دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایت‌های فروش بلیت دارای مجوز در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس caa.gov.ir در دسترس است».

وی اضافه کرد: «مسافرانی که قصد خرید بلیت از مبادی فوق را دارند با رجوع به لیست منتشرشده، از نحوه فعالیت، اعم از فعال یا غیرفعال و اعتبار مجوز درگاه فروش بلیت مورد نظر خود اطلاع حاصل کنند».

به گزارش فت فتو به نقل از فت فتو سراسری، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مورد برخورد با متخلفان بیان کرد: «سازمان هواپیمایی کشوری علاوه بر معرفی سایت‌های متخلف به مراجع قانونی با شرکت‌های هواپیمایی که بلیت آن‌ها توسط این سایت‌ها به فروش میرسد نیز برخورد خواهد کرد». / الف

 




سایت‌های فروش بلیت با عناوین «چارتر۷۲۴ و چارتر ملی» قانونی نیستند

منبع: خبر کرمان
?
سایت‌های فروش بلیت با عناوین «چارتر۷۲۴ و چارتر ملی» قانونی نیستند

: اخبار استان کرمان – اقتصادی