سامانه نیازمندی‌‌های فناورانه استان گامی برای توسعه

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: شرکت‌های بزرگ با مراجعه به سامانه نیازمندی‌های فناورانه و تامین نیاز خود در راستای توسعه متوازن و پایدار استان قدم بردارند. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ظهر امروز سامانه نیامندی‌های فناورانه استان کرمان با حضور امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان و حسین ساجدی‌فر مدیرکل ارتباطات و […]



معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: شرکت‌های بزرگ با مراجعه به سامانه نیازمندی‌های فناورانه و تامین نیاز خود در راستای توسعه متوازن و پایدار استان قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ظهر امروز سامانه نیامندی‌های فناورانه استان کرمان با حضور امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان و حسین ساجدی‌فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان راه‌اندازی شد.

در این مراسم امیر حسن‌زاده یکی از نیازهای استان کرمان را ارتباط شرکت‌های کوچک با شرکت‌های بزرگ دانست و گفت: از جمله حوزه‌هایی که این موضوع نسبت‌به آن مغفول مانده، شرکت‌های کوچک دانش‌بنیان بود.

وی ادامه داد: در استان کرمان شرکت‌های دانش‌بنیان محصولات بسیار خوبی تولید می‌کنند که حتی در اروپا، کشورهای شرق آسیا محصولات‌شان از جمله نرم‌افزار، بازی، انیمیشن و …به فروش می‌رسانند.

حسن‌زاده عنوان کرد: در استان کرمان متاسفانه ارتباطی بین شرکت‌های بزرگ و کوچک وجود نداشت و از یکدیگر شناخت نداشتند بنابراین تصمیم گرفته شد تا سامانه نیازمندی‌های فناورانه استان راه‌اندازی شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمان هدف از راه‌اندازی سامانه نیازمندی‌‌های فناورانه استان را شناخت شرکت‌های بزرگ از تولیدات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و توضیح داد: قرار شد تا دو هفته آینده شرکت‌های کوچک در این سامانه نام‌نویسی کنند و در نهایت شرکت‌های بزرگ نیز با معرفی نماینده خود با این سامانه آشنا شوند.

 حسن‌زاده عنوان کرد: قرار این است که اگر شرکت‌های بزرگ نیاز فناورانه‌ای داشتند با مراجعه به سامانه نیازمندی‌های فناورانه استان، نیاز خود را ( در صورت وجود محصول ) با ارتباط با شرکت‌های کرمان از این طریق تامین کنند و در غیر این‌صورت به خارج از استان مراجعه کنند.

وی در پایان تاکید کرد: از شرکت‌های بزرگ استان از جمله معدنی، صنعتی، کشاورزی و… خواستاریم که در صورت نیاز محصولات فناورانه با مراجعه به سامانه نیازمندی‌های فناورانه استان کرمان و دیدن محصولات تولید شده توسط فرزندان این شهر نیاز خود را تامین کنند که این اقدام باعث توسعه متوازن و پایدار در استان خواهد شد.

انتهای خبر/ پسند


سامانه نیازمندی‌‌های فناورانه استان گامی برای توسعه

منبع:آرمـان
? سامانه نیازمندی‌‌های فناورانه استان گامی برای توسعه